XXL Nutrition
bikerbabe

DSC00329

• Media owner bikerbabe
  • Datum plaatsing
ok: deze foto is dus genomen op het belgisch kampioenschap te Overijse, was de eerste keer dat is squat deed op wedstrijd, was men eerste beurt dus 55kg want had op training toen maar 60kg gedaan, was ook maar een half jaar aan het trainen, heb toen op die wedstrijd 80kg gedaan.
aangezien ik dit enkel doe met kniebanden, en men gewicht 60kg is vind ik dit niet slecht voor een eerste wedstrijd!
de foto was meer van: kijk dit ben ik, niet van: wat vinden jullie van men gewichten

@DvO
1) Ja ik geil op bikerbabe, maar 1.73m noem ik niet echt klein voor een dame.
2) Ik ken de dame in kwestie.
3) Ik geef een 10 omdat ik weet hoe hard ze werkt voor haar sport, niet omdat het weer een dame is. Als je een man een 10 geeft zou je volgens jou dan een homo zijn want je geilt op die kerel?

Dus: lees verder dan je neus lang is kerel. Eerst denken, dan posten.

Ik geef geen punten omdat ik niet zou weten op wat ik punten moet gaan geven. Maar de commentaar van DvO vind ik eerder die van een puber! Ik heb ook een paar forums runnen en wie daar zulke opmerkingen maakt die fl**ker ik er gewoon uit. Spijtig heb ik daar hier geen bevoegdheid voor. BTW leuk meisje.

Leuke foto, vooral grappig al die reacties van sexueel gefrustreerde mannetjes.

Je squat is goed, maar ik vind je deadlift indrukwekkender! 2xbw. als je net pas begonnen bent is gewoon super! Heb je daar ook een foto van?

Ik geef gewoon een tien te motivatie! heb van de week nog een jonge dame een 3x170kg zien buigen... dus kwa prestatie is het niet zo bijzonder maar ik waardeer de inzet en veel mensen hier posten hun eigen kop niet eens.. vandaar de 10!

Ik heb gewoon mn chemische hormonen niet in bedwang problemen mee Dvo..(ik beken het wel eerlijk hehe)

10 slaat nergens op, er zijn hier ook superveel gemotiveerde jongens die jaren trainen, en er op foto dan iets te beachboy uitzien en dan ook de grond in worden geboord..we gaan toch niet iedereen een 10 geven om ze zo te motiveren.

gasten die steeds groter krijgen hier een 5 en een meid met een 50 kg op haar schouders krijgt een 10. Nou ik vind er vrij weinig aan....

voelen de bacoboys zich soms in hun hemd gezet?
wat iemand rate, gaat toch enkel die persoon aan, tenzij het een flame is natuurlijk, maar dat zou toch rechtgezet worden door de meerderheid die goed stemt

on topic:
bikergirl, go girl, op naar de 100kg squat

goed zo nu nog een paar kilo's eraan hangen en je kan beginnen

Media informatie

Categorie
PL, SM en WL Leden
Geplaatst door
bikerbabe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.446
Aantal reacties