U U UltraX 24 jul 2007 Cantero, jullei foto's lijken verrekt veel op elkaar.... Kan ook zijn omdat ik nu met mijn slaapende kop aan de CupaSoup zit........
Cantero, jullei foto's lijken verrekt veel op elkaar.... Kan ook zijn omdat ik nu met mijn slaapende kop aan de CupaSoup zit........
guardian 24 jul 2007 Het is idd dezelfde. Tattoo staat aan de andere kant owv de spiegel en ik zie opnieuw de driehoekige aanhechting van de borst.
Het is idd dezelfde. Tattoo staat aan de andere kant owv de spiegel en ik zie opnieuw de driehoekige aanhechting van de borst.
M Matijaz 24 jul 2007 hahaha, je geeft jezelf een 10.. hoe zielig kan je zijn voor ff een andere acc aan te maken en je fotos te beoordelen
hahaha, je geeft jezelf een 10.. hoe zielig kan je zijn voor ff een andere acc aan te maken en je fotos te beoordelen
mimango 24 jul 2007 Ik vind het een 6 waard, dus even een 2 om zijn eigen 10 te compenseren want dat sloeg nergens op.
O O Obeb 24 jul 2007 sneu om nieuwe account aan te maken en jezelf een 10 te geven.. voor de rest netjes.. een 7 (-1)
C C cantero 24 jul 2007 idd stom dak een 10 gaf maar ik wou een extra foto erbij zetten, maar zag dat je er maar 1 per dag kon uploaden dus maakte ik een extra acount! ja idd ben ik nu ook te weten gekomen dus aan allen: excuseer me voor deze flater, zal niet meer gebeuren !!!!
idd stom dak een 10 gaf maar ik wou een extra foto erbij zetten, maar zag dat je er maar 1 per dag kon uploaden dus maakte ik een extra acount! ja idd ben ik nu ook te weten gekomen dus aan allen: excuseer me voor deze flater, zal niet meer gebeuren !!!!
U U UltraX 24 jul 2007 Is niet al te slim van jou, want je kunt echter na 24 uur een andere uploaden.
F F fizzel 25 jul 2007 zeer zielig je zelf een 10 geven!! een 6 van mij en omdat je zo een loser bent om je zelf een 10 te geven.. krijg je een 4 van mij
zeer zielig je zelf een 10 geven!! een 6 van mij en omdat je zo een loser bent om je zelf een 10 te geven.. krijg je een 4 van mij