MuscleMeat
Tony91

nog een beginnersfoto

• Media owner Tony91
  • Datum plaatsing
16 jaar, 1,74m, 64 kg

Ik ga beginnen met krachttraining, dit is het huidig ik..
Ik ben goed aan het eten, keihard aan het trainen..

Kijken wat het over een half jaar geeft...
Oja, supplementen mag ik niet nemen. Zou ik met veel kwark en geen whey ook ver kunnen komen met de nodige wil die niet ontbreekt ?

wat betreft kwark en whey. als jij zorgt dat je via andere voeding al genoeg eiwitten binnenkrijgt verdeeld over de dag dan hoef je die whey niet perse te nemen. kwark zou ik wel gewoon nemen savonds. zo duur is dat toch niet ? :p

Ik ben 2 weken gaan fitnessen, was in splitschema. Ik heb mij geforceerd (schouders, knieen) en had hierna 3 maanden rust genomen, kan nu weer rustig beginnen (ga ik ook doen, ik wil niet weer stilvallen..)

Kwark eet ik een 500g per dag, dat is net 50 g eiwit buiten de rest. Ik denk dat ik aan 110 g eiwit kom.

nette bouw al kerel. die chest gaat er zeker mooi uitkomen al je gaat trainen! ..maar je krijgt meestal meer eiwit binnen dan jezelf denkt.

Ik eet 2 maal in voormiddag, geen zoete dingen. Meestal fruit of brood daarna middag, 4 uurtje en dan avondeten en dan nog eens overschot en kwark.

Ik let niet zozeer op wat ik eet, alleen geen puur vet(fastfood) of veel suikers.. Dit moet wel volstaan in het begin denk ik ?

bedankt voor de aanmoedigende cijfers ;)

als je bij deze foto nog niet getraind hebt, dan heb je zeker aanleg kerel 8 voor motivatie !

Merci kerel, denk dat ik toen een half jaar aan het klooien was thuis.

Nu 2,5 jaar verder ben ik nog niet picwaardig... Mijn herstel van mijn chronische knieblessure krijgt voorrang.

Ik weeg nu 76 bij 1,78m en mijn doel is om na de examens naar de 80 te knallen :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Tony91
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.031
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 0 reviews