Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja daaaag! even een compensatie 1 voor al die achterlijke 10-en. Wel moedig van je om te posten. Veel succes en EEEEEEET als je het toch weet, doe het dan ook, aapie
@DOncorleone: ("eten b*ch"): ik lig van mijn kruk!!
Dat is dus gewoon superslecht, je bent een skelet. De enige reden dat ik meer geef als het miminumcijfer is omdat ik ervan overtuigd ben dat je biceps eerst minder dik was.
Gast, hoewel ze terecht zijn, laat je niet van de wijs brengen door al die negatieve commentaren. Ga keihard trainen en dan kom ook jij er wel. Laat ze maar zien dat ze het mis hebben!
Iemand die zo volhardend is, moet verder gaan in een sport. Ik denk alleen niet dat BB een sport is voor je. Geruststellende gedachte: er zijn meer mensen bekend die niet aan BB doen dan wel.
Of ga gewoon als de sodemieter iets eten, en laat de sla staan het komende jaar.
ik dnek dat hij trots is dat hij een bal erbij heeft getrained
ik vind het goed en gedurft dat hij dat durft te delen
toppie kerel
alleen vlink zo doorgaan met trainen alleen wel meer etne je hoeft niet direct een heleboel te eten langzaam opbouwen dan rekt je maag streeds verder op
je moet bij elke maaltijd jezelf pushen om iets meer te eten als je vol bent en in no time aeet ja al meer geloof mij heb ik ook gedaan
Maaruh een 7 voor je motivatie, en ga veel eten jongen, train kort en zwaar ( niet langer als een uur) en niet meer als 8 reps moet jij dan eens zien over een kleine 6 maanden.
1: ga naar de ALDI/AH/Super, en koop voedsel alsof je een weeshuis moet voeden
2: huur een kiepwagen
3: gooi het eten op de kiepwagen
4: doe je mond open en giet al het eten op die kiepwagen naar binnen
5: post een nieuwe foto
een 7 voor de moeite
sorry, maar je kan nie zien dat je aan training doet, ik zou idd die foto gebruken als VOOR en binnen 6 mnd of een jaar een deftige NA foto proberen te maken
For size that kills you gotta move some serious iron