XXL Nutrition
P

Staan en kijken.

• Media owner Plux Sucks
  • Datum plaatsing
Een foto na ongeveer 3mnd bodybuilding, daarvoor deed ik alleen opdrukken en dat soort stuff.
Ik train gem. 2x per week, 30 minuten max.
Goh, nu opdrukken en dat soort stuff, terwijl je ervoor een legionella training kreeg...

Jammer dat die training niet aansloeg :D

Inderdaad nog veel werk aan de winkel, ga jezelf maar eens erin verdiepen!

Goh, nu opdrukken en dat soort stuff, terwijl je ervoor een legionella training kreeg...
Klopt, daar doe je dat soort dingen.
Na dat je in dienst ben, een fransman als "compagnon" aangewezen hebt gekregen dien je binnen 6 mnd goed Frans te spreken en binnen 6 mnd 100x op te drukken met gekruiste benen.

Best zware shit ouwe

hehe, een eitje vergeleken bij wat je bij 't nederlandse kct doet!
nee, wel respect als je legionaire bent!
groet!
ps 2x per week een half uur bb levert je never een bbfysiek op...

Nee, daar train ik te zwaar voor.. Fitness doe je niet met de zwaarste dumbels, douw je niet extra gewicht bij een al maximaal ingestelde machine..

nou nou, de jongen die 3 maanden bodybuilding doet (kuch kuch) komt ff zeggen dat anabolen slecht zijn en wil dbb effe bekeren :p
no offence jongen maar je begrijpt toch ook wel dat je geloofwaardigheid 0,0 is?
wel dikke respect dat je een legionaire bent :thumb:

k weet niet maar toch klopt er niets iet van dat legionairre verhaal.

iig je hebt wel overduidelijke meso body, nu hard er tegen aan!

Ga ik zeker doen Mogitu!
Ik zal eens wat oefeningen laten zien die wat minder bekend zijn, weer eens wat anders dat het standaard basis training verhaal.

Wat een blaaskaak ben je toch. Duidelijk iemand die op het forum komt om te rellen. Het is dat MrJ je irl kent anders dacht ik dat Pr0 weer terug was. :rolleyes:

dude... ik heb het idee dat je jezelf hét mannetje vindt...

alsof je wilt zeggen: "kijk losers, 3 maanden bodybuilding en al zo'n gespierd lichaam"

probeer eens normaal over te komen, dat scheelt al heel wat ;)

voor de rest.. eurocard mastercard.

goede basis

Alweer iemand die claimt legionair geweest te zijn, waar ken ik dat toch van?

ga jij nou ook voor de spiegel zitten 3 keer per dag om op jezelf af te trekken?

als ik je posts zo lees en je kop zo zie kick je een beetje op je eige he? stomme praatjes ook.

mja, je zal wel een kloon zijn of faker :roflol:

Waarom train je maar 2x in de week 30min max, daar zal je niks mee bereiken, in ieder geval geen kracht!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Plux Sucks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.606
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews