AndroidHealthClinic
ZaZa

01/09/'07

• Media owner ZaZa
  • Datum plaatsing
Zijkant, redelijk tevreden, alleen biceps en "detail" onder de verwachting. (18 jaar,103 kg, 1.97m)
M
Schouders lijken me op deze pic huge.

Borst loopt achter, mist massa.
En biceps mist definitie.
Wat zijn je stats?

grtzz

Met mijn schouders ben ik tevreden (speel handbal, dus dan is het wel handig omdaar wat kracht in te hebben). Mijn stats zal ik binnenkort eens posten.

edit: natuurlijk kunnen mijn schouders altyd beter, maar ik bedoel wat ik heb bereikt in 5 maanden ;)

Kijk je wel uit met handbal? Ik weet niet hoe vaak je speelt of traint.. zal gemiddeld op 2x per week liggen denk.. handbal vraagt veel (explosiviteit) van je schouderspieren.. als je daarbij vaak zwaar traint in de sportschool heb je binnen no-time een blessure ivm overbelasting..

@chriskederat, idd ik vraag me ook af waar die 100+ is. Ondanks zijn lengte. Maar het zal vast kloppen.

Ik heb mezelf gewogen op de weegschaal van de sportschool. Zelf was ik ook erg verbaasd over de 103 kg (schatte mezelf namelijk ook onder de 100). Ik heb het daarom ook nagevraagd en het scheen dat de weegschaal geijkt was.
Zal me Maandag nog eens wegen :)

Schouders en bovenarm heel goed maar de rest dat ik kan zien loopt wel serieus achter.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ZaZa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.172
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews