Fitness Seller
s0lar

s0lar 19/9/2006

• Media owner s0lar
  • Datum plaatsing
Stats: 22jaar, 1m79, 72kg, BF volgens weegschaal 14%.
Ik speel al 4jaar badminton en mijn doel is om mijn gewicht ongeveer gelijk te houden, mss 2kg bij, maar vetpercentage naar omlaag te krijgen tot een 10% ofzo.
Je doel zou haalbaar moeten zijn binnen geringe tijd.
Het badmintonen zal je waarschijnlijk de nodige calorieen kosten dus veel en vooral ook schoon eten is zeker van belang naast je krachttraining.

Vooral niet te bang zijn voldoende binnen te krijgen, naderhand kun je eventueel bijgekomen vet wegtrainen.

Succes

ps wat betreft de cijfers en commentaar van sommige niet teveel op letten. Iedereen heeft zo zijn eigen doelen en de jouwe wijkt af, maar dat moet je niet beletten om hier info op te komen zoeken/vragen.

Voor de mensen:

Stats: 22jaar, 1m79, 72kg, BF volgens weegschaal 14%.
Ik speel al 4jaar badminton en mijn doel is om mijn gewicht ongeveer gelijk te houden, mss 2kg bij, maar vetpercentage naar omlaag te krijgen tot een 10% ofzo.

Samengevat: Doel is gewicht gelijk blijven, vetpercentage met 4% omlaag.

Hij wil dus geen monster worden, hij heeft een klein doel, vind de reacties bij sommige wat over de drempel, reageer dan gewoon niet :)

Succes met je doel S0lar! ik oordeel niet over je fysiek, die ziet er normaal uit :)

een 10 om de motivatie tog wat te houden hopelijk hebje die nog ;)

wat valt hier tebeoordelen dan ???
zie aleen een zak botten
meer eten jonge en hard trainen anders zie je er over 2 jaar nog zo uit

met meer spieren word je ook sneller en kan je harder smashen
ben zelf 1.70 bij 76 kilo
en speelde zelf eerste klas
ben gestopt om nu echt meer massa te krijgen

jezus man, straks komen de korfballers ook al om advies vragen. (wel prima benen voor een niet BB-er, kan je wat van maken!)

Badminton is idd een zeer snelle sport. hand-oog coordinatie is ook zeer belangrijk.
hou toch op grote Gay
Ik ben hier vooral om info te vinden en deze foto was gewoon om te laten zien hoe ik er uitzie,
Waarom, je ziet er uit als een iel eco mannetje, aha ik weet het al omdat je een faged bent daarom natuurlijk
voor mss progressie te zien het volgende jaar.
Sukkels zoals jij krijgen geen progressie`s, z3g m3t 33n m@@r dat abbotje van de Sp0rtScho0l op, kneus.
Ik woog vorig jaar in mei 67kg, nu 72kg omdat ik toen een half jaar ben gaan krachttrainen.
Sukkel je ben gewoon een jaartje ouder en nog in de groei. Ik vermoed dat ik nog wel wat progressie kan maken door vetpercentage te verlagen en dan ook ineens wat extra spiermassa te winnen en mijn gewicht tot -zoals ik al zei- 75kg te doen stijgen. Met wat geluk en goede raad, lukt me dit wel in de loop van dit seizoen.

Jongen je bent niks

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
s0lar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.174
Aantal reacties
37
Beoordeling