Fitness Seller
superrednas

tricep3

haha sja hoe ik dat voor elkaar krijg....de vorm zal wel genetisch bepaald zijn denk ik he....

maar is een beetje brakke kwaliteit foto met slechte belichting dus de definitie komt niet zo goed over,zeker van mn schouder...maargoed ik dacht zal er ook eens een tricep foto bij posten omdat die op de andere foto's nog niet goed zichtbaar was.

die inkeping bij mn elleboog lijkt misschien zo op de foto....er is niets mis met mn elleboog:D

maar hoezo denk je dat het ge photoshopt is? Is een gewone foto in ieder geval...maar misschien lijkt het vreemd omdat ik van nature redelijk licht gebouwd ben, wat bijvoorbeeld al goed te zien is aan mn polsen etc.

Als het niet zo is dan mijn excuses en is die 8 terecht maar zoals BIG-T al zei beetje vreemde foto.

denk het er een beetje vreemd uit ziet voor sommigen omdat het onderste gedeelte van mn bovenarm, dus net boven mn elleboog redelijk dun is in verhouding met het gedeelte daar boven, dit is ook goed te zien op mn andere foto, van de bicep....maargoed dat zal meer genetisch bepaald zijn...zoals ik al zei ben ik tamelijk licht gebouwd van nature, dus dunne polsen, enkels en en andere delen welke niet te trainen zijn.

stats zijn:
21 jaar
8 trainingsjaren
167cm
74kg
vet% ongeveer 10? weet ik niet precies, tanita vetmeter geeft elke keer iets anders aan, soms 8% soms 13% dus onbetrouwbaar.

bp:1x130
sq:12x150
deadlift geen idee, gebruik ik een apparaat voor.

mn rug is in ieder geval met voorsprong de sterkste spiergroep, mn kuiten en hamstrings lopen nog achter.

vind persoonlijk mn hamstrings achter lopen in verhouding met mn quads, maar kan ook tussen mijn oren zitten....heb al een foto van mn wheels maar kan er maar 1 per dag uploaden...

en die 74 kg is natuurlijk weinig, maar vergeet niet dat ik maar 167cm lang ben dus in de lengte zit weinig gewicht haha, dus dan is 130kg niet zo extreem veel.

M
Die zien dr goed uit

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
superrednas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.163
Aantal reacties
20