AndroidHealthClinic
G

5 september 2007

• Media owner gman1980
  • Datum plaatsing
Ik post deze vooral om mijn eigen voortgang te zien, dus ja...ik weet dat er nog een lange weg te gaan is :)

Voortgang 3 maanden na mijn eerste foto, waarvan 1 mnd vakantie geweest is.

Leeftijd:27
Train serieus sinds april 2007, daarvoor aantal jaar aangmodderd.
Lengte 1.87 m.
Gewicht 78 kg.
borst: 92
arm: 32
ziet er toch niet slecht uit, de basis is er iig:D!..en verder zelfde als mij voorganger: suc6 met trainen en eten!

Bedankt, ik merk ook wel een klein beetje vooruitgang, maar het gaat erg langzaam. Ik eet me te pletter, maar helaas merk ik dat ik toch rond de buik wat te veel vet krijg, houd hier eerlijk gezegd de buik een beetje in.... wel gewoon doorgaan met veel eten?

Als je vlug aanzet tot vet zoals ik, dan zou ik opteren voor een clean bulk. En iets boven , 200 cals boven je onderhoud gaan bijvoorbeeld. Gebruik anders de zoekfunctie voor clean bulk, vind je heel goede tips en welk voedsel je kan eten.

M
Succes maar je had toch beter nog een paar maandjes gewacht en dan een foto geplaatst :)

Niet iedereen post foto's uit ijdelheid Matijaz :) Zoals ik al zei waren ze voornamelijk voor mezelf om mijn vorderingen bij te kunnen houden.

Shutterspeed, mijn trainigsschema:

Ma:
Borst (bench press, incline dumbbell press, dumbbell flyes)
Biceps (barbell curl, preacher curl)
Schouders (dumbbells zijwaarts omhoog brengen met licht gebogen armen)
Triceps

Di:
benen (Squats, leg press, fitnessapparaat waarbij je zittend je benen strekt, fitnessapparaat waarbij je zittend je benen buigt)
buik (leg raises, fitnessapparaat waarbij je zittend je hoofd richting knieen brengt)
Rug (deadlift, pull down achter hoofd langs)

Do:
Zie ma

Vr:
zie di

Ga gewoon door met trainen en eten, het komt vanzelf.

@Plux: mis je de anale inbreng vanuit frankrijk of zo? Frustie...

Over je schema:

Peck Deck zou ik vervangen voor Flyes.
Meer schouderoefeningen pakken.
Doe een row oefening voor je rug.

Ik weet de intensiteit van je schema niet, maar mijn ervaring is dat borst + triceps + schouders op 1 dag een beetje een overkill is. En dan heb je ook je biceps er nog bij.

En Plux Sucks sucks big time

ok, de peck deck is blijkbaar niet populair hier merk ik... dan ga ik die vervangen voor een dumbbell fly. Misschien is het een idee dan om buik op de di/vr te vervangen door schouder bijvoorbeeld?

plux sucks wat ben jij een dikke stakker, dat jij nog geen ban hebt.

goeie eerste 2 posts ibra, valt in dezelfde categorie als plux sucks.

een 10 om de 2 idioten met gebrek aan eigenwaarde te compenseren.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
gman1980
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.985
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 0 reviews