MuscleMeat
P

Staan en kijken.

• Media owner Plux Sucks
  • Datum plaatsing
Een foto na ongeveer 3mnd bodybuilding, daarvoor deed ik alleen opdrukken en dat soort stuff.
Ik train gem. 2x per week, 30 minuten max.
idd, met alle respect maar mensen die dergelijke claims maken op forums zijn vaak geen legionaire of whatever aangezien een echte daar niet mee te koop zal lopen.

niet dat t boeit ofzo als ie t wel is dan weet ie het zelf t beste.
Is een iig een leuke before pic om een pogressie mee te beoordelen na een poosje trainen en nu rammen pik!:D

Zeker niet slecht voor wat je ervoor gedaan hebt. Maar zeker niet zo geweldig als je het zelf vind. Maar blijkbaar ben je enorm sterk als ik het zo lees wat zijn dan die enorme krachtstats van je? In een vrouwen gym kan iedereen de zwaarste dumbells pakken en apparaat op max.

Wist niet dat legionairs het van de daken mochten schreeuwen met foto van gezicht en al wat hun beroep is.

allors espece de grénouille, quesque tu chipotte en Hollande? Te branler? Reviens, je t'attends à Orange

M
hey kerel toffe foto van je, zou je het leuk vinden om eens een keer te poseren, dan heb je betere foto's en kan je er ook nog wat mee doen. laat maar even weten op: markvdvijver@hotmail.com

oja en stuur nog efe wat voorbleeden, grt. mark

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Plux Sucks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.606
Aantal reacties
30
Beoordeling