Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zag die foto nog in het kleine hokkie en dacht niet dat het een foto van de krachtpatser was . Had je toch groter en vetter verwacht. Zit die kracht dan ook zoveel in je genen of valt dat mij ook te leren? 7.8 voor je fysiek. met een kleurtjes en wat scheren ziet het er gelijk veel beter uit maar snap dat dat jou geen ruk zal interesseren
Voor Fysiek een 7, maar je bent PLer en met de kracht is het wel OK, ook ik had eigenlijk wel een veel groter iemand verwacht achter die naam, hoe je je soms vergissen kan.
Vind overigens je traps erg klein voor een PLer, die gebruik je toch ook bij de deadlift.?
Weet je wat mij altijd verbaasd? Dat je aan iemand niet direct kunt zien hoe sterk ie is. Hoewel Spike meer bencht dan 90% van de bb'ers hier, is ie een stuk kleiner. Tja, als ik kan kiezen ga ik toch voor een 150+kg bench hoor