Fitness Seller
D

Tijdje Geleden voor de fun poseren

this is me looking at my worst! net na een bench workout.

gewoon even voor de fun, nothing to show off
super bro koe gaat ook pl

BBnoel doe ff normaal op een miezerige ecto geef je een 10 tsssssss

lol... dat noem je sarcasme
alks deze pic serieus bedoeld zou zijn, of iig over zou komen, zou ik een 7/8 geven

sterke man! respect! voor kracht krijg je een 10.. maar ik neem aan dat je deze foto post om je fysiek.. dus geef ik een 8+

Het frame/begin is er, nog even doorbulken/trainen en je kunt (als je je best doet) een echte BBer worden! Succes!

ik zag die foto nog in het kleine hokkie en dacht niet dat het een foto van de krachtpatser was . Had je toch groter en vetter verwacht. Zit die kracht dan ook zoveel in je genen of valt dat mij ook te leren? 7.8 voor je fysiek. met een kleurtjes en wat scheren ziet het er gelijk veel beter uit maar snap dat dat jou geen ruk zal interesseren

Voor Fysiek een 7, maar je bent PLer en met de kracht is het wel OK, ook ik had eigenlijk wel een veel groter iemand verwacht achter die naam, hoe je je soms vergissen kan.
Vind overigens je traps erg klein voor een PLer, die gebruik je toch ook bij de deadlift.?

ik geef geen beoordeling...

Weet je wat mij altijd verbaasd? Dat je aan iemand niet direct kunt zien hoe sterk ie is. Hoewel Spike meer bencht dan 90% van de bb'ers hier, is ie een stuk kleiner. Tja, als ik kan kiezen ga ik toch voor een 150+kg bench hoor :thumbs:

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Deejay_Spike
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.608
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews