M M minnuhhh 10 okt 2007 squat en deadlift heb ik 1ste jaar nooit gedaan. ondertussen wel weer mee bezig squat is laag gewicht omdat enkelbanden ingescheurd zijn en nog steeds last ervan. thx 4 reacties had nie zo goed verwacht
squat en deadlift heb ik 1ste jaar nooit gedaan. ondertussen wel weer mee bezig squat is laag gewicht omdat enkelbanden ingescheurd zijn en nog steeds last ervan. thx 4 reacties had nie zo goed verwacht
Bouwens 10 okt 2007 Onderarmen zijn groter dan je bovenarmen dat kan veel beter.... Je bent iig goed droog. Ga zo door. 7,5
Onderarmen zijn groter dan je bovenarmen dat kan veel beter.... Je bent iig goed droog. Ga zo door. 7,5
S S SHUTTERSPEED 10 okt 2007 netjes. je hebt wel ietwat brede taille dus probeer lats goed aan te pakken
M M minnuhhh 10 okt 2007 @bouwens62 bovenarm komt wat minder uit op de foto is toch nog wel 38 cm @SHUTTERSPEED taille is 79 cm borst 110cm dus zo breed is het niet volgens mij.
@bouwens62 bovenarm komt wat minder uit op de foto is toch nog wel 38 cm @SHUTTERSPEED taille is 79 cm borst 110cm dus zo breed is het niet volgens mij.
Brolly 10 okt 2007 Goede basis maar biceps/triceps moeten echt een stuk groter voor betere verhouding
A A Alexandrr 10 okt 2007 Mooie buikspieren! Hoeveel keer per week train je ze en welke oefeningen doe je dan?
M M minnuhhh 10 okt 2007 train eigelijk nooit me buik spieren en als ik het doe is het met school en zijn het sit-ups zonder gewichten voor de rest veel hardlopen erbij thx
train eigelijk nooit me buik spieren en als ik het doe is het met school en zijn het sit-ups zonder gewichten voor de rest veel hardlopen erbij thx