XXL Nutrition
Sammy302

Begin

• Media owner Sammy302
  • Datum plaatsing
Stats: 18j, 1.86m, 63kg, bf?

Probeer zo clean mogelijk te eten, mss af en toe junken?
omg, post eens je schema, dit is erg.
Eet ALLES wat je tegenkomt maar dan ook ALLES en als je moet kotsen is het niet erg, je moet echt leren eten.
Succes, er zijn hier veel die gelijk jou waren (zijn)!

gast, ik zou ALEEN maar junken!! dit is een kwestie van leven of dood:eek:!!

echt sirieus, eet alles op!!! en dan maal 4

doe zoals ze je hier aanraden en probeer echt goed en veel te eten... Denk dat je mag eten wat je wilt, vet zal er blijkbaar niet snel bij komen

Overdreven reacties, vanuit bb oogpunt is het idd heeeeel mager. Verder loopt elke tiener er zo bij, op dikzakken na.

Dus op het randje van dood, haha absoluut niet.

je bent vrij mager, zou dus beginnen met vrij veel te eten, je kan het wel hebben.

zo begon ik ook

veel eten en dan ook echt veel zal je goed doen neem 2* zoveel brood mee als normaal en probeer alles op te eten.

en junken doe het maar als je zin heb.

succes met trainen!

cijfer voor motivatie !

Je hoeft echt niet perse clean te eten. Beetje vet kan echt geen kwaad zo te zien..

Succes verder!

80% ecto. Voordeel is dat je nooit echt vet zal worden, nadeel dat je heel veel zal moeten eten wil je wat spiermassa vasthouden.

En je training basic houden, dus gewoon de basisoefeningen doen geen gepruts met machines of isolatie-oefeningen.

wat heeft iedereen met junken ???
gatverdamme das nergens voor nodig. Als je goed eet kan je in begin zo half kg elke week erop gooien.

Direct +3500 kcal en binne 10 weken weeg je al 70 kg ofzo. Echt gewoon doen gast, good luck ermee

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sammy302
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.435
Aantal reacties
59
Beoordeling
0,00 0 reviews