Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zag er ook ongeveer zo uit, nog ietsje voller kwa vet. Maar kwa massa ook. Veel vreten, niet clean en af en toe junken, dat zal niet werken. Gewoon vreten, maakt niet uit hoeveel en hoe dik je er van word. Vreten totdat je een buik hebt!!!!
Beetje overdreven allemaal.
Toen ik begon zag ik er ook zo uit. Ik had ongeveer dezelfde stats, was toen 17 jaar, 1.87 meter bij 64 kg. Gewoon goed gaan eten en trainen, succes.
Gewoon gezond eten en proberen steeds meer naar binnen te krijgen icm een goed (beginners) schema.
Lees vooral de sticky's goed door en gebruik het forum om dingen te vragen.
En als het je enige motivatie geeft, ik heb 49 kilo gewogen bij 1.87 dus het kan erger.
Succes!
zo begon ik ook, kijk maar bij 1 van mijn fotos... http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/82264/ppuser/23497
als je eenmaal ritme heb gaat het snel hoor in het begin...
dit is idd heel mager, ik zag er vroeger ook zo uit alleen niet op mijn 18 maar 13e ofzo. ..dat gelul over mcdonalds gaat nergens over...je kan ook goede dingen eten, als je maar genoeg kcal binnen krijgt en veel kh met name omdat je een ras echte ecto bent. ik zou zeggen doe wat met deze opmerkingen, laat je niet kisten en vreet veel en train zwaar..en doe GEEN cardiovasculaire trainingen
veel eten en dan bedoel ik echt veel maar het kan je hebt een voordeel vet zul je niet vlug aanzetten.......veel succes en vast een aanmoedigingscijfer en zie dat het volgend jaar een 8 is