XXL Nutrition
Sammy302

Begin

• Media owner Sammy302
  • Datum plaatsing
Stats: 18j, 1.86m, 63kg, bf?

Probeer zo clean mogelijk te eten, mss af en toe junken?
Echt ondervoed .. zo ziet heus niet elke tiener eruit ! gwn goed vreten en trainen en het komt inorde ;)

ik zag er ietsje erger uit voor ik 1 jaartje gleden bgon.
et verschilletje was dat ik ook bij mn borst ribben had...
maar glukkig ben je tot et besluit gkome jezelf te veranderen op een positieve manier!
ik wens je veel succes en ik kom nog wel een foto an je tegen hier over een paar maanden.

Ok beddankt, denk dat ik mijn 2* cardio maar laat vallen voorlopig

Eetschema post ik deze avond in de sectie daarvoor

Wat doet iedereen moeilijk met 'bulken tot je erbij neervalt' en 'eet tot je er van moet kotsen'..

Gewoon 2 jaar lang netjes eten, dan pak je gemiddeld een kilo per maand en weeg je in 2 jaar iets meer dan 80 :)

het komt wel goed... de body van justin timberlake kun jij heel goed bereiken. 's ochtends verplicht 2 eieren (spiegel eieren met brood), halve liter melk (2 glazen), 100 gr brinta of cornflakes en 1 banaan. eerste schoolpauze 2 broodjes met kipfile en kaas, 2de pause probeer 4 broodjes te eten. broodjes zijn gewoon lekker. na school 50 gr pindas en banaan, thuis maaltijd, dikke matlijd. 's avonds kwark, vis en weer brood. net voor dat je naar bed gaat, weer handje pindas. kom je gegarandeerd aan!

t*ring. Ik ben 185 en was 54kg toen ik begon. Ben toch wel erg benieuwd hoe ik er dan wel niet uit heb gezien :S

Clean eten is altijd verstandig. Alleen van de juiste voedingsstoffen zet je SPIERmassa aan. Vet hoef je niet te hebben toch, zkr niet als er wat meer spier komt om te tonen. Suc6 kerel!

Heb ondertussen eetschema gepost, en dat van die 80% ecto
Weet niet, ben maar sinds jaar of 3-4 mager daarvoor altijd een "dikkerdje"

Zo ben ik ook begonnen. Ga goed eten en 4x per week trainen. In een jaar moet echt wel zeker 10kg eraan kunnen plakken als je een beetje je best doet. Minimaal.

HAHA echt ernstig je mag wel iets meer geld uitgeven aan voedsel niet te zuinig hoor!:Phaha marre suc6 met bulken laterzz

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sammy302
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.435
Aantal reacties
59
Beoordeling
0,00 0 reviews