AndroidHealthClinic
D

is dit niet mager ?

Toen ik deze foto bekeek heb ik weer besloten om naar de gym te gaan en flink te gaan eten en trainen.
Jemig wat mager zeg !
Hee jongens, ga hier nou geen cijfers voor geven zeg.
Dit is nog geen 4 waard , Ik heb deze foto alleen geplaatst om te vergelijken met waar ik nu ben.

ik vind dit zelf niet persé lelijk ofzo, valt toch goed mee ?
ziet er nog atletisch uit, liever een magere ecto dan een vetz*k die zo lui is als wat.
niet iedereen die hier rondloopt op de wereld kan een bodybuilder-uiterlijk hebben...als ben ik er zelf nu ook wel voor aan het werken :)

2 maanden tussen je nieuwe en deze?

lijkt me niet dat je dan zoveel in omvang bent toegenomen

Ik ga toch niet lopen lullen hier ?
Ik heb 2 jaar niet getraind en spieren hebben 'geheugen'.
Dat is een feit. Dus als ik 6 weken terug (ja ja sterker nog) ben begonnen met trainen en eten dan ben ik echt pijlsnel weer op mijn oude niveau van een paar jaar geleden. (Om precies te zijn 8 kilo zwaarder dan op de magere foto.) En ik zal je vertellen dat mijn armomvang eergisteren nog 42 was en ik zit nu op 43. Dat is voor mij een record. Ik kwam voorheen niet verder dan 38 of 39 cm. Zo zie je maar dat je echt moet eten om te groeien. Het is niet alleen maar beulen op de sportschool. Dat is slechts een klein gedeelte van het hele plaatje. Trainen, eten en rusten ook vooral. Je groeit niet in de gym. Daar breek je juist de boel af. Je groeit in je herstelperiode als het goed is. Dus...............ik weet voor mezelf wat ik waard ben en gelukkig zien ze het bij mij op de sportschool ook (Eurofitness Almere). Die hebben me 2 jaar niet gezien en nu zien ze me elke keer weer een beetje opzwellen.
Reggie Gill (instructeur bij onze gym en nederlands kampioen) helpt me op weg naar mijn eerste wedstrijd aan het eind van dit jaar als het goed is. Ik heb er zin in.

Je woonde 2 maanden geleden in de USA? Palmbomen heb ik nog nooit zien groeien in onze contreien.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dezemisschien
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.451
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews