XXL Nutrition
liquidator

train vanaf eind januari

• Media owner liquidator
  • Datum plaatsing
Ben aan het trainen vanaf eind januari, nooit echt supergoed een schema aan kunnen houden helaas...

Ga binnenkort weer beginnen met bulk-schema

Stats :

20 Jr
1.85 M ongeveer
76 Kg
Toch netjes inderdaad.
Wisseling in schema is trouwens geen ramp hoor ;) variatie heb je juist nodig.

ja idd borst moet voller, ik vindt ook dat als ik shirts enzo aanheb gewoon puntieten heb.

Moet ik dan onderkant of bovenkant borst meer doen ?

Mooi, maar je imo lijkt zwaarder dan je stats doen vermoeden. Heb je ook nog benen?

ja ik heb cker benen, maar die worden idd ondergetraint.

Ik begin binnenkort met nieuwe training en dat is incl. benen ( eerst deed ik die minder omdat ik ook aan mountainbike deed )

Ok, benen afbeulen met de grote compound; stiff legged en gewone deads voor hams, gluteus max en op zn minst parrallel squat voor je voorste koppen van je dijbenen, gluteus max door je schema gooien. Onderrug zal wss ook wel een hoop werk kunnen gebruiken dus ik zou niet te snel zwaar gaan, kwestie van je rug niet meteen te verneuken.

Bovenlichaam ziet er btw wel netjes uit; alleen bovenkant borst en schouders lopen achter; Nadruk leggen op neckpress, schuin bankdrukken. Kijk welk systeem (volume, intensiteit) voor jou werkt. Het lijkt ook alsof je nogal wat vocht vasthoudt...

beetje vet op je t**ten gelijk mij (idd beu met sommige shirts aan, en tis nog erger nu et zomer is :p) , voor de rest al proper resultaat :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
liquidator
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.096
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews