AndroidHealthClinic
brk

Update most muscular

• Media owner brk
  • Datum plaatsing
Even een update'je tussendoor tov van de vorige MM. Ben zelf niet heel tevreden met het verschil, delts en armen lijken iets groter, ook m'n lats zijn wel enigszins gegroeid imo. Borst wilt niet echt, vooral de onderkant niet.

stats:
lengte: 1.75
gewicht: 73kg
bf: 13?
gaat goed.
vind borst niet achterlopen, maar als je onderkant meer wilt trainen kun je dips gaan doen (voorover) en decline varianten.

decline gaat helaas niet @ mn gym :(, dips vroeger veel gedaan en ben ik nu weer aan het oppakken

borst loopt idd achter, ==> zo doe ik ze : Zwaar beginnen en traag veel reps doen met de fly ( machine ) en dan zo 4 x 10 sets ofzo zwaarste wat je kan en zo telkens afbouwen tot je rond de 100 reps zit
doe dat maar es 2 a 3 maanden en ze schieten uit de grond van A cup tot B :p

prima voouitgang. schouders en armen idd lekker gegroeid. pak je borst gewoon goed heftig. bv BP, incline dumbell press, cable cross, dumbell fly en dan allemaal 4 sets van 6 á 8 reps. wil je de onderkant meer ontwikkelen zal je toch decline moeten doen.

ik doe momenteel:
BP/Dumbellpress 4x8
Incline BP/Incline Dumbellpress 4x8
Flat Dumbell Flyes 4x8

en als laatste oefening of incline flyes of dips

overigens, bf13% is dat een goede schatting?

nette progressie!
Wat borst aangaat, stick to the basics! 100 reps, langzaam uitvoeren.. bullshit imo.

En 13%.. lijkt me eerder iets van 10/11 maar weet niet wat er op de achterkant zit.

decline gaat niet? je legt een stuk hout of een par schijven onder 1 kant van het bankje en je hebt decline.

@ SanderM: dat is idd niet zo'n gek idee, met benchen is t wat lastiger omdat er een heel supportrek achterhangt, maar met dumbell pressen ga ik het zeker proberen.

@ Maxwell: Vind het gedeelte rond mn buik nog wat vet, maar dit komt ook door de pose omdat je iets voorover leunt misschien

voor onderkant borst..
cable cros, goed rechtopstaand, en naar onder drukken 'posen'
dat werkt voor mij het beste voor de onderkant.

@ foto: vind t er goed uit zien hor. traps zijn ok. Vind t een nette progressie ;)

gaat goed maar 73kg met lengte van 175 ik vrees je benen maar boven lichaam gaat goed

@ taXi: tja benen lopen wel wat achter idd, maar niks ernstigs dat het zwaar uit verhouding is ofzo. Ik heb altijd periodes waarin ik ze weer ff bijtrek

Goed begin. I.t.t. de rest denk ik dat je teveel doet voor je borst. Hou het een tijdje bij maximaal 7-9 sets van 6-8 reps met hoge intensiteit, vooral dumbbells!

Iedere gym heeft wel een smith machine. Zet m op de laagste stand en druk je op aan de stang. Daarna keer je het om: leg je voeten op de stang en druk jezelf op op de vloer. Zo heb je in ieder geval een basis oefening incline én decline. Roeien met de riemen die je hebt ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
brk
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.301
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews