Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben het eens met de mensen die over de benen beginnen. Quads, Hamstring en Kuiten ben ik niet van onder de indruk. Voor de rest ziet het er erg goed uit.
@Seagal
Als je in de anabolen-sectie gaat kijken, dan weet je dat ij niet naturel is. Hij heeft er topic geopend over het feit dat z'n pa hem met roids gesnapt heeft. Hij komt er dus wel voor uit.
check dat dan. ook een laag bodyfat zo te zien en iig lager als 10% denk ik ook wel. top man. ik zie niet wat ze over benen zeuren hier. Er zit misschien wat definitie in maar in groote lopen ze echt niet achter.
me benen lopen duidelijk achter op de rest,dat weet ik.
dat is omdat ik bewust benen niet zo fanatiek train als het boven lichaam.
ooit had ik wel dikkere poten maar kon in de stad geen fatsoenlijke broek meer vinden.
de sportschool houder zei..nou gasp heeft ook hele mooie spijkerbroeken
yeah right ik ga stappen en trek mijn mooie gasp broek aan
zeker bruut totaal plaatje vind ik!
wat doe jij voor binnenkant borst? of wat doe je zowieso voor borst?
bij mij is binnenkant borst wat zwakjes vergeleken met onder en buitenkant. vrij bekend probleem...
god, ik bdoel niet los trainen, maar de essentie leggen op de binnenkant van je borstspier.
dat kan heus wel want anders was er voor elke spiergroep maar 1 oefening toch?