Fitness Seller
M

foto164

• Media owner marlymass
  • Datum plaatsing
Ben het eens met de mensen die over de benen beginnen. Quads, Hamstring en Kuiten ben ik niet van onder de indruk. Voor de rest ziet het er erg goed uit.

@Seagal
Als je in de anabolen-sectie gaat kijken, dan weet je dat ij niet naturel is. Hij heeft er topic geopend over het feit dat z'n pa hem met roids gesnapt heeft. Hij komt er dus wel voor uit. ;)

Mooie UB!

Zo, deze hakt erin! Met een onderstel van hetzelfde kaliber is dit meesterlijk.

check dat dan. ook een laag bodyfat zo te zien en iig lager als 10% denk ik ook wel. top man. ik zie niet wat ze over benen zeuren hier. Er zit misschien wat definitie in maar in groote lopen ze echt niet achter.

boven lichaam super! benen mogen wel aandacht hebben, ze zijn opzich goed, maar omdat je bovenlichaam zo gruwelijk is, lijken je benen dus minder.

me benen lopen duidelijk achter op de rest,dat weet ik.
dat is omdat ik bewust benen niet zo fanatiek train als het boven lichaam.
ooit had ik wel dikkere poten maar kon in de stad geen fatsoenlijke broek meer vinden.
de sportschool houder zei..nou gasp heeft ook hele mooie spijkerbroeken
yeah right ik ga stappen en trek mijn mooie gasp broek aan

zeker bruut totaal plaatje vind ik!
wat doe jij voor binnenkant borst? of wat doe je zowieso voor borst?
bij mij is binnenkant borst wat zwakjes vergeleken met onder en buitenkant. vrij bekend probleem...

als je bencht en de stang small pakt train je echt wel binnen kant borst dus waarom zou binnenkant borst niet getraint kunnen worden ??

@taxi: lol, ga eerst even rond zoeken op het forum voor je dat zegt. binnenkant kan niet getraint worden, einde discussie.

god, ik bdoel niet los trainen, maar de essentie leggen op de binnenkant van je borstspier.
dat kan heus wel want anders was er voor elke spiergroep maar 1 oefening toch?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marlymass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.268
Aantal reacties
45
Beoordeling
0,00 0 reviews