AndroidHealthClinic
M

Nabba Brussel 27oct.

Dag vrinden,

Hier een leuke ( vind ik ) foto backstage van de nabba in brussel, 2 weken na de ybf ( beverwijk ). Ik verbleef het weekend in brussel en het was een onvergetelijke, toffe en leerzame ervaring. Ik ben met 23pt. 5de geworden ( nr 4. had er 21!!! )

Ik weet dat ik nooit meer wat van me laat horen, dat komt omdat ik het druk heb met studie blabla ge kent het wel. Haha!

Allen die waren ook in beverwijk bedankt voor de gezelligheid, was gewoon super tof.

Hoop dat het goed met iedereen gaat en tot spreekse,

groetjes Brian
hey brian kerel alles goed je krijgt een 9 van mij want het kan altijd beter blijf door doen zo als nu en meschien staan we volgend jaar weer bij elkaar in de reeks in oktober bij de wabba

he chris,

ja er vallen altijd dingen te verbeteren. Mijn wedstrijdcarriere is nog heel pril en het een gaat nu eenmaal sneller dan het ander, echter daar werk ik wel aan.

Lijkt me leuk nog eens met je op de planken te staan. Ik voelde me trouwens wel in de aap gelocheerd, want ik moest net naast jou, the most biggest guy in the line up, staan haha. Maar wel een hele eer, vond ik eigenlijk juist leuk.

Tot spreek/se. brian

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mass_builder
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.136
Aantal reacties
26
Beoordeling