MuscleMeat
Ignace

MM of iets dat er voor zou moeten door gaan...

• Media owner Ignace
  • Datum plaatsing
Even upload naar de leden album:
foto van oktober 2007
28 jaar
1m83
88 kg
BF +/- 8%
12 trainingsjaren waarvan 6 fanatiek

Momenteel schommel ik rond 90-91 kg. Lukt me nog maar moeilijk om veel kilo's te winnen, enkel de shape lijkt er de laatste jaren nog op vooruit te gaan, ondanks de nodige voeding en supps. Dit neemt niet weg dat we natuurlijk als een gek blijven rammen!!
M
Respect Ignace..............jij bent een voorbeeld van volharding en inzet......groeten en tot gauw in the Gym!!!! ps: die elastiek die je tijdens je training gebruikt...........waarvoor dient die??

@Mikele: Merci! Heb je me die elastiek al eens zien gebruiken dan? Ik heb die eens meegebracht om mijn schouders op te warmen. Ik heb enkele jaren geleden wat gesukkeld met een schouderblessure, en deze heb ik veroorzaakt omdat de binnenkant niet stevig genoeg was. Voor elke training warm ik deze binnenkant op door middel van volgende oefeningen:
http://www.myfit.ca/exercisedatabase/search.asp?muscle=Rotator%20Cuff&other=Shoulder%20Joint

De buitenkant moet er goed uit zien, maar dat kan je nooit gereiken als de binnenkant niet minstens even sterk is!

Spreek me eens aan in Do-it, ik ken je niet!

Groeten!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ignace
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.885
Aantal reacties
24
Beoordeling