MuscleMeat
sport wonder

Biceps

ME @ BICEPS WORKOUT
Goed bezig jongen zo doorgaan is idd kut dat je niet goed kan eten door die darmziekte maar respect voor je doorzettingsvermogen...en niemand kan zien aan deze foto dat jij verkeerd traint dit is gewoon bullshit...
benieuwd naar je nieuwe foto...

Maar is wel veel gewicht voor preacher curl zeg eens eerlijk...niet een beetje extra gewicht voor de foto"? ;)

Zo zie je maar weer dat een hoop gewicht er op, geen farantie s dat je spieren gaan groeien.

Ik zou ook je polsen iets anders houden als je omhoog gaat...

veel ligter gaan trainen.. zoveel kgs heeft helemaal geen effect op je biceps, liever gewoon weinig gewicht en je oefeningen goed uitvoeren en dan zwaar gewicht en "het niet meer aankunnen".. aan je hoofd te zien sta je in ieder geval op het punt te ontploffen

proficiat dat je dit doet met je ziekte, maar overdrijf toch niet, want je bent echt heel mager.
Probeer van de dingen die je wel mag eten dubbel zoveel naar binnen te spelen.

en neem minder gewicht, maar doe meer herhalingen en voer de oefening juist uit, zodat je eerst een beetje massa bijkrijgt. Want dit is wel te veel gewicht voor je.
Dan trek je ook niet zo een raar gezicht.

H
hier train je toch niet mee????

vraagje adem je ook als je aan trainen bent want je hebt zo een rood kop lijkt wel dat je hele set je adem inhoud....:P

34 cm is echt niet veel hoor ;) Ik ben net in mn groei (aan het uitrekken dus :P ) En mn armen meten dat ook ongeveer.

Welke darmziekte heb je dan?
Ik zit ongeveer met het zelfde probleem, krijg elk jaar in november een ontsteking en verlies dan veel gewicht net op de moment waar je normaal je dood begint te bulken na de zomer :(

Ziekte van crohn. Vrijwel ieder jaar last gehad. Nu de laatste 2 jaar niet van crohn maar weer darmvernauwingen als gevolg van de vroegere ontstekingen. Maar ik laat me niet klein krijgen (letterlijk ;)). Waar en wil is, is een weg. Zal enkel alleen wat langer duren.

Gelukkig wel behoorlijk wat meer massa als toen (erg oude foto ;)).

het zijn idd wel dunne armen.....
En dan zijn ze nu nog gespannen ook...

maar droog ben je wel...

succes..en ik weet zeker dat je er wel komt..

T
hmm Niet echt grote arme maar toch ziet het er niet slecht uit

Voor je doorzetting,s vermogen echt waar andere mensen hadden het allang op-geven jij komt wel waar je moet komen

Positive energie ;) YESS YOU CAN !!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sport wonder
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.425
Aantal reacties
61
Beoordeling