AndroidHealthClinic
Falstyr

Rug vergelijking

• Media owner Falstyr
  • Datum plaatsing
Om eerlijk te zijn ben ik geen fan om foto's te plaatsen hier vanwege de kinderachtige reacties die zich vaak voor doen. Maar laat ik het er eens op wagen ;) Ik weet dat er nog veel werk te doen is, maar het is a Body under Construction.

Me stats. Ik ben geen powerlifter dus hoge 1rm's boeien me geen reet. De gewichten die ik vermeld zijn degene waarmee ik sets van 8-10reps doe op moment.

Daarnaast zijn de poses kut, maar ben er mee aan het werk.

Man 24 jaar. Train nu zo'n 22-23 weken onafgebroken met zeer veel toewijding. Kloppend vreetschema en een Split schema. Ik ga 3 dagen-2dagen rust en dan weer 3 dagen etc.

Paralel Squat: 140kg - Full Squat: 90-100kg - Deadlift: 100-110kg (komt vanwege een nog zwakke grip), Benchpress: 65-70kg op moment ivm schouder blessure
Ben zo te zien nog wat info vergeten. Was begonnen met 108kg en circa 28% vet. Zit nu rond de 93kg en 17.5% vet. Doelstelling is augustus 9-10% vet en dan knallen voor spiermassa om ooit 100kg met 10% te bereiken.

die eerste pose is masterlijk :P

nee maar doe je goed hoor! hoelang ben je?
en hoeveel cardio doe je ong.?

Ik ben 1.78m lang. Me schema is 3 dagen sporten en 2 dagen rust op dit moment. Dat betekend 3 dagen 45-60mins krachttraining en daarna meteen 30-60mins cardio afhankelijk hoe ik me die dag voel. Dat is dus veel cardio. En aangezien het zeer intensief is heb ik die 2 dagen rust tegenwoordig nodig. 5 dagen aan 1 stuk doorgaan zit er niet meer in.

Normaliter niet handig om na de KT meteen cardio te doen, maar aangezien aanzetten van spiermassa nog niet mijn hoofd prioriteit is gaat het prima. En ondanks alles toch ongeveer 3kg spiermassa aan weten te zetten dus echt klagen doe ik niet.

Daarnaast gebruik ik Wheij, Creatine en BCAA's.

Met zo'n goede inzet en gebruik van de juiste sups kom je er wel..en cardio na kracht is beter dan andersom IMO

Prima vooruitgang, veel vet kwijt zie ik!
Voor je deadlift probleem: gebruik straps. Het zou zonde zijn om onder de kwaliteiten van je rug te blijven omdat je handen het niet aankunnen.
Pas wel op dat je die dingen niet te pas en te onpas gaat gebruiken. Af en toe even kijken of je zonder ook kan.

succes!

Dat vet verlies kun je niet echt missen ;)

Voor het deadlift probleem zijn er 3 oplossingen mijns inziens:
1. Meer grip training. Maar dit beviel me totaal niet. Die farmer walks en plate pinches maakte het alleen maar erger
2. De tijd er voor nemen en de polsen laten wenne. Elke training zo zwaar mogelijk gaan en door de pijn heen bijten
3. Van die hand train gevallen kopen die je thuis doet

Straps, een riem, handschoentjes en al die ongein haal ik pas wanneer er echte gewichten bij komen kijken. En zolang prioriteit ligt bij vet% verlagen en niet spiermassa/kracht aanzetten heeft het nog niet veel haast om zwaar te deadliften. Doe ook T-bar/BB Row er naast dus komt wel goed voorlopig.

keep on going!!

respect! je geeft veel mensen hiermee de motivatie om het ook te doen/door te gaan!

ik hoop dat je je doel gaat halen!

suc6!

Heel netjes.

Even snel rekenen levert op dat die 15 kg die je kwijt bent ook vrijwel geheel puur vet is geweest. Hele prestatie, gedurende vier maanden kilo vet per week er af (vrijwel) zonder spierverlies. Props voor je toewijding.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Falstyr
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.321
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews