Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha, ik denk dat al degenen die hier zo'n kritiek hebben niet weten wie er op deze foto staat, ze gaan in nederland zeker nog van hem horen, dikke 10!!!
sommige zijn hier echt en stel mogolen die gast is bekant pro man eeni vriend van myn heeft hem wel is in het echt gezien en heeft goed fysiek en hij zal zeker niet naturel zijn maar wat boeit het ieder ze eigen keus me respect gaat er niet voor weg topfysiek
Alsof dit als kuurder op 1 2 3 te behalen is. Hij moet hier ook voor afzien en alles perfect regelen zoals voeding etc. Jammer dat mensen dan doen alsof dit als kuurder makkelijk is.
Prachtig werk dus!!!
We horen zeker nog van je!
sluit me aan bij patlovebrit 10+ als het natuurlijk zou zijn.
Zelfs je kin is dikker dus moet wel erge zooi zijn.
Maar wel erg bruut hoor!
En wat zijn je lengte gewicht en je kracht specificaties ben benieuwd of er naast pomp ook power in zit of dat het gebakken lucht is.
dam you are biggggg heb al eerder jou trouwens gezien deze lijkt er eigelijk heel erg op maar goed zeker heel droog ik wens je veel suc6 toe op de poduim!