Fitness Seller
S

side chest

• Media owner SteveC
  • Datum plaatsing
hey ik train nu 1 jaar en half en ben 23jaar.
ik ben 1m73ong en weeg 77kg.
arm omtrek gespannen 39cm...
1 jaar en een half, juist ja.. Anderhalf noemen we dat in nederland.

Vind het een beetje matig, ziet eruit als redelijk hoog BF, geen pose dus is lastig beoordelen. Voor 23 jaar vind ik het resultaat een beetje zwak, vooral na anderhalf jaar training.

"Voor 23 jaar vind ik het resultaat een beetje zwak, vooral na anderhalf jaar training."

juist ja :rolleyes: Jij weet natuurlijk precies hoe hij er voorheen uitzag, SebastiaanG. Dus je kan uitstekend beoordelen of het wel of niet goed is. Toch?
Onzin uitspraak dus.
Stel dat SteveC 50 kg woog voordat hij begon met trainen, vind je het dan nog steeds zo zwak voor anderhalf jaar?

Maargoed je fysiek op deze foto kan nog veel verbeteringen gebruiken, dus lekker doorgaan.

vermits ikke maar 1 foto kan uploaden per dag kan ik nu nog ni meer laten zien!!! de rest volgt van hoe ik nu ben, en inderdaad ik ben van een vere weg gekomen!!!

idd, je moet altijd rekeing houden met hoe iemand eruitziet als hij begint, iemand die graat mager en volledig ongespierd begint, kan idd een jaar moeten inhalen tegenover een ander, je kan dan ook in begin nog maar lcihter trainen en zo., is bij mij ook zo, maar als je vanaf nu serieus doorgaat, ga je er zeker geraken zulle

Blijven knallen steve!! En de benen niet vergeten he :). Komt zeker goed!

@ SebastiaanG : Hoog bf..? Bulken noemen ze dat. En no offence maar als je dit zwak resultaat vindt ( zonder zijn begin te kennen ) .. kijk dan nog is ff naar je eigen pics ;)

Blijve gaan Steve!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SteveC
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.388
Aantal reacties
10
Beoordeling