AndroidHealthClinic
ILuvBB

mijn abs/armen

• Media owner ILuvBB
  • Datum plaatsing
ik heb nog veel te doen aan me buik

ik maak me zorgen ik heb net onder me navel een opzwelling(een kleine) is dat vet of een oorgan (darmen ofzo)
Quote:
let op je woorden ik zou nie hier zijn als ik nie van fitness hield
ben alleen ff een tijdje gestopt, ik heb geen tijd

geen wonder dat je geen tijd hebt. je loopt de hele dag te skeeleren/skateboarden... het moet niet gekker worden hier.

Maar je hebt wel gelijk. de vrouwen van tegenwoordig zijn veels te vatsig.. doe er wat aan ! ipv om de hele dag op die luie reet te gaan zitten en te gaan whinen dat ze te dik zijn kunnen ze er ook eens wat aan gaan doen.

EDIT: Die filmpjes hahahaahahahahahahah ! Dat zielige meisje snapt neit dat er alleen maar geile oude mannetjes aan het rukken zijn op haar biceps "flex". Sorry dat moet je toch begrijpen.

:-) dat kun je krijgen als als je zoon onozele praat verkoop het schat

Wat wil je flexen?? Je hebt niks om te flexen!! En die oefening op het filmpje slaat ook nergens op.. Nee, dit wordt niet jouw forum!

En een BF van 7% slaat nergens op. Waarom? Wil je het podium op? Is echt niet gezond zo laag percentage tenzij je het podium op gaat en het niet lang zo laag houdt.

Hahaha Aimee heeft gesproken!

IluvBB: als je nu eens wat meer tijd op sGoOl doorbr8 ipv te Flexen of youtube dan kon je MIzzzchien ook spellen :)

even serieus nu, ik heb je filmpjes nog niet gezien, je zal het vast goed bedoelen allemaal maar ik hoop dat je begrijpt waarom je niet heel erg serieus genomen wordt hier. Misschien heb je op de verkeerde deur geklopt?

p.s. mag die foto van je t**ten weer terug? :P

dat filmpj eis wel grappig
lijkt op een suggababe vrouwelijke versie van een superdud:D

pff is er miss iemand tussen die wil HELPEN iedereen heeft een before and after nou dit ben ik een before ik kwam op deze forum met als doelen een goede voeding samenstellen, tippss over hoe ik het beste kan trainen(weet wel een ding die 7% was wel teweinig) en als jullie echt alleen maar bot willen blijven maakt mij niet uit ik heb een doel en die ben ik van plan te behalen en al moet ik een half jaar zulke reacties krijgen ik blijf door vragen en foto's posten tot ik het heb behaald

ik blijf door vragen en foto's posten tot ik het heb behaald

- Hebben we weer een nieuwe bradlovebritt?? Waar is die gozer eigenlijk :D

pff is er miss iemand tussen die wil HELPEN iedereen heeft een before and after nou dit ben ik een before ik kwam op deze forum met als doelen een goede voeding samenstellen, tippss over hoe ik het beste kan trainen(weet wel een ding die 7% was wel teweinig) en als jullie echt alleen maar bot willen blijven maakt mij niet uit ik heb een doel en die ben ik van plan te behalen en al moet ik een half jaar zulke reacties krijgen ik blijf door vragen en foto's posten tot ik het heb behaald

toch raar. je hebt nooit om advies gevraagd, Je roept alleen maar dat je NIET traint !?!?!?

als je advies wil over hoe hard je moet skeeleren, kunnen we je niet helpen. als je gerichte zaken had gevraagd had je allang fatsoenlijk commentaar gekregen hoor.

Bekijk die youtube account en haar persoonlijke website eens. Alleen al op youtube staan bijna 20 clips waarin ze haar onzichtbare spieren loopt te "pompen" en "flexen" En maar schreeuwen om complimentjes. Als ze nou 13 was tsja,.. maar een 19 jarige zou beter moeten weten. Dit kun je niet serieus nemen.

Pure komedie dit^^

laat ook maar zitte op de forum vroeg ik naar hulp maar maak nie uit lachen jullie maar verspeel jullie woorden maar ik zoek et allemaal zelf uit en ik post wel ooit een foto pff kinderachtig iemand te beoordelen op een comedy profile op youtube

we zien elkaar in de toekomst ;)

P
ik denk dat het vet is onder je navel
maar waarom wil je zo dun zijn?
je ziet er mooi uit!
xx

Ik weet nog een goede activiteit die goed voor je figuur is... paalrijden. Maar let op de bijwerkingen je kunt er een dikke buik van krijgen.

Huh ik heb precies hetzelfde onder me navel, het is gewoon een vetlaagje want je kan het vastpakken? Een orgaan zou het niet zijn maar je kan het wegtrainen

een orgaan??? Waar haal je dat vandaan :s bijna elke vrouw heeft dat laagje vet onder haar navel...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
ILuvBB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.221
Aantal reacties
64
Beoordeling
0,00 0 reviews