Fitness Seller
ILuvBB

mijn abs/armen

• Media owner ILuvBB
  • Datum plaatsing
ik heb nog veel te doen aan me buik

ik maak me zorgen ik heb net onder me navel een opzwelling(een kleine) is dat vet of een oorgan (darmen ofzo)
oh, cijfer vergeten
nog ff 2 vragen
1. weet je moeder dat je hier zit?
2. neuken?

zo jij hebt voorlopig voor 5 jaar genoeg dates om elke week met een ander te daten:D ik eerst he :roflol:

als dit je abs zijn heb jij maar één bLoCkJeUh
haha check al die testobonken hier spammen en hoge punten geven om in haar slipje te raken

Je rechter "bicep" loopt wel iets achter lijkt het

edit ik heb net ff een filmpje bekeken: word ik toch wat minder enthousiast van..

ja hoor het is wel de bedoeling dat jullie naar me abs kijken :P:P;)

laat me ff uitleggen ik ben Eko-J van youtube (www.youtube.com/ekojisback) ik flex altijd op youtube ik wil zeg maar bewijsen dat vrouwen een goed lichaam kan krijgen door ook leuke dingen te doen, ik ben elke dag atief bezig, ik ga als et goed weer is altijd skateboarden(goed voor de kuiten/bovenbenen) elke avond ga ik bijna 2u lang skaten met skeelers (goed voor de billen/heupen/buik) voor de rest ga ik veel zwemmen en lopen ik loop heel veel

A
ik wil zeg maar bewijsen dat vrouwen een goed lichaam kan krijgen door ook leuke dingen , ik ben elke dag atief bezig, ik ga als et goed

Dus je wilt zeggen dat je fitness niet leuk vind??
wtf doe je hier dan?? omg.. get lost!!!

pfff kom op nie zo kinderachtig, ik richt me nie op de vrouwen die fitnis doen ik wil juist meer vrouwen hebben die denken aan hun lichaam, door simpele dingen plzz

let op je woorden ik zou nie hier zijn als ik nie van fitness hield
ben alleen ff een tijdje gestopt, ik heb geen tijd

www.dutchfitness.com lijkt me meer geschikt voor jou...
no offence meid, maar zelfs breezerboys zoals ik op dit forum trainen met gewichten

da's hetzelfde als dat ik op een forum voor beenontharing van chicks zou zitten gewoon omdat ik een poster van een lekker wijf in bikini wel tof vind

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
ILuvBB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.220
Aantal reacties
64
Beoordeling
0,00 0 reviews