Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hahahaahah hebben meer een PERSOONLIJKE mail gekregen van deze muscle god?
komtie:
"Klein klein kleutertje wat doe je hier op die site.Doe is wat nuttigs op zijn tijd.Zo te zien heb je geen massa op je lijf.Je kan beter echt geen foto er meer opzetten,want je zet je zo voor joker.Ga is wat nuttigs doen.GA TOCH KRASSEN.DOE JE OOK NOG EENS WAT"
whahawhw laat me niet lachen. moet je ook kijken die gast is 50 , speelt monopoly en dan natuurlijk niet zonder zijn favoriete knuffel...
Ik heb ook de eer om een reactie te ontvangen via de prive mail volgens mij is hij niet helemaal helder in de bovenkamer.
En laat me toch niet lachen als ik in jou optiek geen massa heb zal je wel een laag zelfbeeld hebben hahahahaha.
Succes met wat je hier ook kom doen??
Knulletje inderdaad, je hebt ook een E-mail gekregen van mij,dat heb je goed geconstateerd.Goed zo!!!!.Ik ga mij tegen over jou niet verdedigen,want dat ben je niet eens waard.Ik meen het,die foto van jou is ook niet veel zeggend en je hebt ook geen massa.En het is niet om wat jij zei,maar je bent een negatief persoon.
En ondanks je negatievie tijd moet ik wel om je lachen.Kijk,of ik je uitlach moet je zelf maar beoordelen.Lol hahahahaha
En verder,heb ik ook geen zin jou negatievie tijd.