Fitness Seller
DUTCHMUSCLEGOD

Just_me_Paul

Je moet wel je stats erbij geven, welke huizen en straten je zoal bezit.

jij bent nog één van de oude "straat"...

De oude methode om je kind in de hoek te zetten, als je niet van hem wint met monopoly.

Ook niet verstandig hé om grotemensen monopoly te gaan spelen.
Kindermonopoly is al lastig genoeg!

Pff op geen een foto kan ik oordelen. Doe eens de moete voor een pose en een grotere foto.
Over je naam zwijg ik dan nog...

hahahaahah hebben meer een PERSOONLIJKE mail gekregen van deze muscle god?

komtie:

"Klein klein kleutertje wat doe je hier op die site.Doe is wat nuttigs op zijn tijd.Zo te zien heb je geen massa op je lijf.Je kan beter echt geen foto er meer opzetten,want je zet je zo voor joker.Ga is wat nuttigs doen.GA TOCH KRASSEN.DOE JE OOK NOG EENS WAT"

whahawhw laat me niet lachen. moet je ook kijken die gast is 50 , speelt monopoly en dan natuurlijk niet zonder zijn favoriete knuffel...

en dan noemt ie mij een kleuter... :P

toch bedankt dat je mij op mijn plaats wijst.

Yup bingo .. heb er net ook 1 gekregen :D
Ja,phfffffffffffffff ja,wat moet je ermee met die foto's.Wat een Z...... Foto's

btw.. wat zou ie toch bedoelen met Z...... fotos.. lol

Toch zou ik denken aan de foto dat hij fake is.. wel het is gewoon te zielig :s...

Fake.... leuk geprobeerd. jammer dat je er zoveel tijd aan hebt besteedt. succes nog verder !

Ik heb ook de eer om een reactie te ontvangen via de prive mail volgens mij is hij niet helemaal helder in de bovenkamer.
En laat me toch niet lachen als ik in jou optiek geen massa heb zal je wel een laag zelfbeeld hebben hahahahaha.

Succes met wat je hier ook kom doen??

Knulletje inderdaad, je hebt ook een E-mail gekregen van mij,dat heb je goed geconstateerd.Goed zo!!!!.Ik ga mij tegen over jou niet verdedigen,want dat ben je niet eens waard.Ik meen het,die foto van jou is ook niet veel zeggend en je hebt ook geen massa.En het is niet om wat jij zei,maar je bent een negatief persoon.

En ondanks je negatievie tijd moet ik wel om je lachen.Kijk,of ik je uitlach moet je zelf maar beoordelen.Lol hahahahaha

En verder,heb ik ook geen zin jou negatievie tijd.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DUTCHMUSCLEGOD
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.144
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 0 reviews