Fitness Seller
Muay Thai J

Back double biceps

Eerste rugfoto sinds ik opnieuw ben herbegonnen ongeveer 2 maand geleden!

Back double biceps... ben nu in de bulk en merk echt wel al een stijging van m'n BF.

Gewoon een tussenpic, want ben absoluut nog NIET tevreden... armen zijn nog maar +/- 36 cm (doel = 40 cm)
Ben trouwens "slechts" 1m77 groot...

Doe als oefeningen: BOR's, wide grip chins behind the neck, regular chins, preacher chins en deadlifts

[b]Foto is KOUD genomen![/b]
je ziet nu wel goed dat je biceps behoorlijk achter lopen, blijven knallen!...rug zelf begint al goede wijdte te krijgen. Zet em op!

thx ;)

@ nbatweek: ik heb een enorm korte bicepsaansluiting (arm gestrekt is de afstand tussen m'n "biceps" en elleboog 3.5 cm) vrees ik, waardoor deze steeds optisch dunner lijkt dan bij dan bij andere mensen met een even dikke/dunne biceps
waarmee ik niet wil zeggen dat ik 'm al genoeg vind ofzo ;)

geen smoesjes verzinnen nu hé ;)

goede rug al, armen idd minder.
ik zit zelf (op advies van hey ;) ) nu aan de 21's

http://www.fredysnet.com/id114.html

kun je altijd proberen om je armen te laten knallen!

Het is geen smoes Obeb :p vind m'n arm ABSOLUUT nog VEEL te dun ;) maar een maat van me heeft visueel +/- even 'dikke/dunne' armen dan mij terwijl die van hem 34 cm zijn... ligt imo aan het feit dat hij een 'normale' bicepsaansluiting heeft.

Voorlopig zijn m'n gains goed met m'n huidige aanpak, maar van zodra ik een plateau dreig te naderen ga ik eens zien voor een andere aanpak!

De wijdte zit er goed in, nu alleen de dikte en je armen nog. Zou een t-bar row erbij gooien, als ik jou was. Doet bij mij goed zijn werk.

Wat doe je eigenlijk allemaal voor je triceps, want die beginnen echt brutal achter te lopen [biceps een stuk minder!].

Push training is:

flat bench press, incline bench press, shoulder press, dips, lateral raises en triceps pushdown...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.583
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews