MuscleMeat
Foto Contests

Roy

Edited:
Zag et nou ook.. had ook niet een drie in petto voor je maar bij veel foto's
is dit mis gegaan een te lage waardering door refresh van pagina en ik heb zelf een waarderings php op site staan waar hij begint met zeer goed naar slecht..veel mensen zijn over de zuiger.. LOL)... En de reacties begrijp ik dus ook wel hoor...
Mis wel de benen in die veelst te lange short... ???

Nog even wat ontopic commentaar:

Ziet er goed uit, veel massa en netjes droog. Als ik jou was had ik toch een andere foto geplaatst. Hier komt je massa er niet echt helemaal uit terwijl je het zeker wel hebt.

Gek, het eerste wat ik dacht was 'klasse bovenlichaam, werk aan je benen' - maar daar ik weet dat die 70cm en 46+ zijn een 9!

Misschien kun je ff je commentaar bij de foto wijzigen en daar je maten neer zetten. Want op de één of andere manier lijkt het op deze foto alsof je hele kleine benen hebt en mensen die verder niets van je weten stemmen dan.

Coole broek btw :D

De foto doet wat afbreuk aan je fysiek, want het lijkt of je hier minder massa dan het werkelijk is hebt.
Ik bedoel, 109kg bij 14% en je hebt niet echt een erg brede skeletbouw, dus dat gewicht moet in dikte zitten.
Maar wat extra op armen, schouders en traps is niet weg,maar daar werk je al aan.

De foto zelf is niet gelukkig gekozen maar de foto's in je gallerij zeggen al genoeg!
En klein verhaaltje erbij over je trainings verleden en je stats hadden misschien ook nog hogere cijfers op kunnen leveren! Verder ziet het er puik uit! Vooral kuiten vind ik top! Vind het zeker een 8 waard maar het is een 10 ter compensatie

En Peterv .....

Ik denk dat deze foto flink af doet aan wat je eigenlijk in huis hebt, eigenlijk een 9 maar een 10 ter compensatie van al die $&^%$%! hier!

Ik las net je post op het forum dat je het niet eens bent met sommige posters. Daarin las ik ook dat je al 15 jaar aan het trainen bent. Wat ik ook van je weet is dat je het een en ander wel eens gebruikt hebt (lees: AAS) om je fysiek te verbeteren.
Als ik deze twee zaken optel en kijkend naar je fysiek kom ik niet verder dan een 6.

Zo op het eerste oog denk ik dat je trapezius verder verbeterd kunnen worden om meer in één lijn met de rest van je fysiek te trekken.

Even voor de duidelijkheid: Roy doet enkel mee voor de fun dus het gaat niet om de ranking of prijzen.

Alleen leden die niet competitief zijn mochten normaal meedoen, maar ik heb Roy laten meedoen voor de fun.

Als hij in topconditie is en pumped voor fotoshoot dan zou hij natuurljk op nr 1 staan. Deze foto is gewoon niet bedoeld om te scoren :)

@Oak: ik begrijp wat je bedoelt (ben daarom ook voor een klasseindeling, maar goed). Met mijn 15 jaar trainen is het niet al die 15 jaar perse goed gegaan, heb best moeten knokken met een ecto-lijf. Ook met gebruik van AAS is niet alles even gemakkelijk om een kwaliteitsfysiek op te bouwen (respect voor de naturels onder ons). Ik zal wederom het commentaar ter harte nemen en er weer een jaar voor knokken (ook de traps en benen mensen:)!!)

SUPER hoor

maar idd een beetje jammer van de foto, je lijkt een beetje mager(der) en die broek is ook wel erg groot.....

Foto's in je gallerij zien er inderdaad beter uit... ook al doe je dan niet mee voor de ranking, toch n 9!

deze foto vind ik een magere 7 waard, andere foto's echter weer veel hoger. Ik geef je een 8 lieve schat.

Media informatie

Categorie
Contest 2005
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.461
Aantal reacties
52
Beoordeling
0,00 0 reviews