MuscleMeat
Foto Contests

Mister10

Laten we met zn allen lekker moeilijk gaan zitten praten
geweldig fysiek man

@unknwn:
Je maakt fatsoenlijke opmerkingen, en verdient dus een reactie. Ik reageer kort per paragraaf.

Ik verdedig mijn true natural status nauwelijks omdat dat zo niet werkt. Mensen die het niet willen geloven kan je toch niet overtuigen. Wat ik wel doe is mijn natural status sterk benadrukken, hetgeen alle naturals volgens mij zouden moeten doen om hun BB prestatie in het juiste perspectief te plaatsen.

Ik ben tegen conflicten, maar voor beschaafde discussies met rationele argumenten en het verwerven van inzicht. U vergeet mijn herhaaldelijke complimenten en uitingen van respect tenaanzien van de non-naturals te lezen of wijgert ze ernstig te nemen.

Ik ben het volledig met je eens dat we allemaal dezelfde sport beoefenen, en 1 grote happy familie van BB-ers moeten zijn. Maar het mag geen taboe zijn dat sommigen meer/andere middeltjes gebruiken en hierdoor een onoverbrugbaar competitief voordeel genieten. Daar mag best over gesproken worden, en rekening mee gehouden worden.

Ik probeer door middel van feiten en gegevens een zo correct mogelijk referentiekader (lean BMI) te schetsen waarbinnen je een BB fysiek objectief kan beoordelen naargelang de hulpmiddeltjes die gebruikt worden. Iemand die na zijn eerste kuurtje van 10 weken plots 10 kg extra spieren heeft, heeft misschien wel een betere fysiek gekregen, maar is in mijn ogen geen beter bodybuilder geworden (de sportprestatie is op die 10 weken niet gewijzigd). Appels met peren vergelijken vind ik kleinerend. Appels met appels en peren met peren vergelijken vind ik correcter.

Hoe harder je roept dat je natural bent, hoe meer haters je op je nek krijgt: mensen die denken dat je liegt, gefrustreerde non-naturals die jaloers zijn, of gewoon mensen die je een aansteller of arrogant vinden. Dus voor je populariteit moet je het zeker niet doen. 35 jaar lang heb ik tegen niemand geroepen dat ik natural ben. Nu mijn sportcarriere aan’t uitbollen is, heb ik besloten de sport waar ik meer dan 20 jaar lang zielsveel plezier aan beleefd heb, het true natural bodybuilding, een beetje te promoten aan de hand van mijn website. En dat dit door sommigen erg gewaardeerd wordt, blijkt uit te talrijke positieve reacties die ik dagelijks ontvang over mijn website. Meer moet je er niet achter zoeken.

Wat de beoordelingswijze in deze wedstrijd betreft, respecteer ik uw mening, hoewel ik ze niet deel. De vraag stelt zich of je bodybuilding lauter wil zien als een schoonheidswedstrijd waar enkel het visueel eindresultaat van belang is, of dat je het wil zien als een sport waar de prestatie meetelt. Het is de organisator van de wedstrijd (Big T) die de regeltjes van dit fotospel bepaalt. Hij heeft de deelnemers gevraagd een foto met 4 poses, je persoonlijk verhaal, en je body stats op te sturen. Aan de hand hiervan moeten de forumleden elke deelnemer punten geven. Als je hieruit niet kunt of wilt afleiden dat je verder mag kijken dan alleen naar het oppervlakkige, visuele eindresultaat, dan moet je gewoon eens bekijken hoe Big T zelf punten heeft toegekend aan elk van de deelnemers.

De discussies over hoe je moet beoordelen in dit fotospel, en hoeveel punten je moet toekennen naargelang de plaatsing van de atleet, vindt enkel plaats omdat er geen duidelijke spelregels zijn neergeschreven. Dit is geen verwijt, maar een mogelijke tip naar de organisator toe voor volgend jaar.

ik vind dit heel juist gezegd van mister10, idd iedereen doet het op zijn manier, en we moeten mekaar respecteren daarin.
Als Jeppe en Kukishu ver willen geraken in de wedstrijdwereld, zijn ze al erg goed op weg zulle, zullen sucessen binnenhalen.
En als je het de dag van vandaag ver wil schoppen in de wedstrijdwereld kan je neit verder dan het op die manier te doen.
maar aan de andere kant mag iemand als mister tegenover de jeugd vooral zijn manier ook promoten.Want voor wie geen wedstrijdambities heeft, is het mssn beter de risicovrije natuurlijke manier te kiezen wie er vroeg aan begint, komt ook ver.
Ik ga iets over mezelf vertellen, staat nu wel hierbuiten, maar ja.
ik bend us pas vorig jaar op 42j leeftijd begonnen, wou sporten, was te mager, dus natural hardcore trainen gekozen als sport.
sorry dat ik het moet zeggen, maar soms lees je op het forum opmerkingen over naturals, dat ze "sukkels" zijn en zo, zodanig erg , dat ik eraan dacht AAs te gebruiken, omdat ik wou bewijzen dat ik het op mijn leeftijd ook nog zou kunnen.
Gelukkig ken ik iemand, ook een true natural, die me zei : allez, francky toch, op jou leeftijd moet je toch geen risico's met je lichaaam en gezondheid meer nemen, train voor je plezier natural voort, en wees tevreden met wat je nog bereikt,En een "sukkel" zal je zeker niet zijn, als je op deze leeftijd nog hardcore traint, ipv vele andere veertigers te "fitnessen" op trilplaten en een hometrainer

Wat een motivatie om te zien dat er toch iemand dit naturel berijkt !!! omdat dit naturel is krijg je toch een 10

Van wat er hier te zien valt zou ik je een 9,3 geven (dus 9). Alleen vind ik het HEEL erg jammer dat je geen foto's van je benen en voorkant hebt, vandaar dat ik niet stem voordat ik die gezien heb. Als je nog bijpassende "wheels" hebt kan dat natuurlijk nog hoger worden ;)

Kijk ook eens iemand die zich niet laat beinvloeden door comments van anderen, dat zouden meer mensen moeten doen.

Wat een teksten, uren nodig om te kunnen volgen.
Achterkant ziet er goed uit, maar ik vind het niet helemaal duidelijk te beoordelen
PS, je zit nu eenmaal op een bodybuilding forum, je moet weten dat je als 'natural' wordt vergeleken met 'niet-natural' dus ook zeker hier in een foto-contest. Dat mag dus naar mijn mening geen punt zijn om zo'n discussies over te hebben.
maar toch puike prestatie 'mister 10'!

Na het lezen van je verhaal,kon ik mij er alles bij voorstellen.Ik ben ook al sinds mijn 14de verkocht aan het betere "ijzerwerk".Via gewichtheffen en powerlifting ben ik uiteindelijk bij body-building mijn passie gevonden.Na verschillende wedstrijden te hebben meegedraaid,moest ik ook noodgedwongen een rug operatie ondergaan. Nadien kon ik niet verder dan het "heavy stuff" te laten links liggen.Met als gevolg dat ik nu uit conditie en in een "dipje" verkeer.Graag van u een reactie en hoe hebt u die tegenslag verwerkt. Groeten John(Oostende,België)

het gaat nergens meer over die contest ik zou de eer aan me zelf houden en met foto's eraf halen.

V
Dank je voor de instructies, had te snel geklikt maar wist ff niet hoe ik het moest wijzigen. Top fysiek!

Media informatie

Categorie
Contest 2008
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
24.305
Aantal reacties
141
Beoordeling
0,00 0 reviews