AndroidHealthClinic
Foto Contests

Mister10

Aas hier en aas daar....,,, ook al ZOU Mister10 een juicer zijn heeft ie een 1a fysiek en verdiend een 10 ;)

Maar toch wel leuk meegenomen dat ie wel Naturel is ;) , maar meer als een 10 gaat nou eenmaal niet hé .

allemaal wel tof enzo de praatjes maar op het eind van de dag gaat het hier nog steeds enkel en alleen om wat de foto's tonen en ik heb voor mijn eigen de top 5 bepaald en zo zou iedereen dat moeten doen. m.a.w. al die 'discussies' zijn totaal onnodig.
moge de beste fysiek winnen

mister10, goed dat je het positief wil houden hier want jouw pm's naar mij waren nogal ..;)..
maakt allemaal niet uit hoor, ik blijf je nog steeds aardig vinden :D

@ Mascherano:
De foto contest is een spel. Het forum dient om discussies te voeren en inzichten te delen en te verwerven.

Ik weet dat ik mezelf met heel wat mensen niet populair maak door mijn uitspraken, maar populariteit is niet iets wat ik nastreef.

Ik wil wel nogmaals herhalen dat ik respect heb voor ieders keuze betreffende dopinggebruik. Ik ben geen moraalridder die oordeelt wat slecht of goed is, wat mag of niet mag. Dat is ierders eigen keuze.

Ik vind het wel jammer dat mensen al u mijn redenering niet serieus noemen, tunnelvisie en subjectiviteit verwijten zonder er in te slagen ook maar 1 rationeel argument te brengen om mijn redenering te ontkrachten.

Betreffende uw schrijven "Je shape van de dag bepaald de uitslag, niet de weg die je daarvoor heb afgelegd." zeg ik het volgende. Big T heeft uitdrukkelijk aan alle deelnemers gevraagd een verhaal op te sturen (zie onder de foto's), hetgeen dus wel degelijk suggereert dat de organisator toestaat dat daar rekening mee wordt gehouden.

Nogmaals, ik heb alle respect voor mensen als Jeppe en KukiShu. En ik ben er van overtuigd dat als het werkelijk zo'n natuurtalenten zijn als jij beweert dat ze over een jaartje of 3 aan de wereldtop staan met een lean BMI van rond de 37. En geloof me, ik zal op de eerste plaats zitten om hen aan te moedigen in de competitie.

Welke redenatie dient er ontkracht te worden? Zolang je zelf geen enkel geldig argument geeft, valt deze ook niet te ontkrachten, dunkt mij zo. Dat omheen gedraai van cijfertjes zegt mij verder helemaal niks. Je weet zelf ook dat pro's er voor honderdduizenden dollars doorheen jagen, en daarmee wil jij jongens als Jeppe en kuki mee vergelijken. Of moet ik de lean BMI van rond 37 anders interpreteren. Verlicht mij, svp. Beide jongens trainen 2,5 en 4 jaar en hebben een in die periode een fantastische prestatie neergezet. Daar draait het om. Niets meer, niets minder. Daar word je op afgerekend, niet of je het wel danwel niet op enkel een broodje met pindakaas heb gedaan.

Mocht je het daadwerkelijk respecteren dat een ieder zelf uitmaakt aas te gebruiken, of niet, zou je met je heksenjacht staken en enkel de pro (true) naturel kant moeten belichten. En niet aas gebruikers afschilderen als boemannen of fraudeurs. Die ''de makkelijke optie kiezen''.

Verder respecteer ik jou keuze wel om natural te blijven (als je dat daadwerkelijk bent, ik ken je immers niet en in dit wereldje zijn er maar weinige op hun ogen te geloven), maar je komt me bij mij over als een frusto. Om de reden valt te speculeren, maar er zijn er toch wel een paar voor de hand liggend. Een ieder mag dat zelf invullen.

Edit: misschien is het beter om per pb door te gaan? Of open anders een topic hierover. Ik deel nu mee aan de verneuking van deze contest, terwijl ik met mijn reactie hier eigenlijk voor wilde waken.

@Mascherano:
De suggestie dat de spiertoename lineair stijgt met de prijs die je betaald voor de doping, gaat natuurlijk niet volledig op. Althans dat zeggen de gebruikers zelf toch altijd. Maar het is uiteraard wel correct dat de BMI cijfers niet te letterlijk moeten genomen worden, en enkel als een ruw referentiekader kunnen dienen.

Betreffende uw schrijven "Je shape van de dag bepaald de uitslag, niet de weg die je daarvoor heb afgelegd." zeg ik het volgende. Big T heeft uitdrukkelijk aan alle deelnemers gevraagd een verhaal op te sturen (zie onder de foto's), hetgeen dus wel degelijk suggereert dat de organisator toestaat dat daar rekening mee wordt gehouden. Wie ben jij dan om dat tegen te spreken?

"AAS gebruikers afschilderen als boemannen of fraudeurs. Die de makkelijke optie kiezen'' dit zijn jouw woorden, waar ik volledig afstand van doe. Ik heb niets tegen gebruikers. Ik kom wel op voor alle naturals.

De reden waarom het ik pro natural bodybuilding niet toejuich is omdat het nog minder zuiver is dan de Tour de France.

Dat je me een frusto noemt is een misplaatste, ongeargumenteerde persoonlijke aanval, die niets bijdraagt tot de discusie, en meer over jezelf zegt dan over mij. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je je gelijk in een discussie tracht te behalen door de tegenstander uit te schelden?!

ik zal maar even ingrijpen voordat Masscherano zich inbeeld dat je werkelijk eerlijk speelt he Mister10.
De kerel is een man van zijn woord, net zoals ik wil hij in de contest en welbepaald in Jouw fotosectie géén discussie voeren die de sfeer zou verneuken.
Nu, ik heb mn eigen visie over BMI's en al die Sheit, net zoals ik mijn eigen visie (die overeenkomt met de realiteit) over jouw zogezegde natural status en de comments die je hier zo ongeveer overal preekt. Note: dit is géén aanval.
maar ik wil het even hebben over jouw laatste zinnen: uitschelden en persoonlijke aanvallen en dat je dit ten zeerste AFraad.. Waarom doe je dat dan zelf ook niet?
Waarom schrijf je mij via pm dan alles wat je zelf zo behartigend afwijst. Kommaan jong, je weet toch dat ik je topic lees, probeer dan wat wijselijker te zijn in je uitspraken.
ik zou nu hl gemakkelijk kunnen zeggen: ben je over publieke AS-omroepen net zo bezig als met je publieke posts en doe je dit in privé dan anders? ;)

zoals ik eerder al zei: dit moet gedaan zijn dit gediscussieer. het gaat om je foto!

maar het draait door en door.. niet verbaasd zijn als ik dan mn eigen mening toevoeg.

Toch weer ontaard in flauwe onzin in plaats van een serieuze discussie met argumenten.

@ willem:
Had dan toch meteen gezegd dat je niet gelooft dat ik true natural ben. Dat verklaart meteen gans je gedrag.

dat gaat terzijde aan mijn bekritisering van uw fysiek! Die trouwens goed is. Zelfs de benen vind ik, naast wat de meesten hier zeggen, redelijk in proportie met het bovenlichaam. nee hoor ik vind je body geslaagd, iets om fier op te kunnen zijn.

maar om te antwoorden op uw stelling: nee hoor ik heb je meteen bij je introductie hier laten weten wat ik van je aankondigingen vond.

Reactie verwijderd... In de ''hitte van de strijd'', leek het gepast maar achteraf gezien ben ik te ver gegaan.

word je van aas zo emotioneel ofzo jullie zitten mister10 af te zeiken terwijl je hem eigenlijk moet respecteren om ze prestaties als ik me niet vergis komen julle naar zijn foto's/beoordelingen toe en hij niet naar jullie dus wie is er nou gefrusteerd.

@Mascherano; zo kan ie wel weer. Je geeft een aantal keer aan niet te willen discussieren hier, doe dat dan ook niet.

@Maschero jaloerse knaap, wordt tijd dat je hier optieft met je "intelligente" en respektlose opmerkingen.

@mr10
Wat mij opvalt van uw kant is dat u uw natural status heel erg verdedigt.

Echter moet ik wel opmerken dat het kleinerende gedrag tegen over de "tegen partij", verontrust waardig is. Als zoals u zegt en beaamd dat u dit niet wil, waarom gaat u dan wel mee met deze discussie? Het lijkt mij niet meer dan logisch dat als u dit conflict niet wenst, uzelf er geheel van distantieert. Maar toch betrekt u uzelf er telkens weer in en gooit u olie over het vuur.

Ik begrijp dat er menige mensen zijn die een bepaalde doel hebben, hetzij naturel of niet. Echter ben ik ook van mening dat mensen van deze twee “kampen”, geen onderlinge ruzie zouden moeten maken. Tenslotte kunnen we van elkaar leren en beoefen we alle onze sport waar wij onze hart en ziel in steken.

Zoals ik het interpreteer probeert u met behulp van cijfers en feiten mensen in een hokje te duwen en te kleineren. Zoals u quote in uw post “populariteit is niet iets wat ik nastreef ”. Waarom schreeuwt u het dan van de daken over het feit dat u naturel bent? Heeft dit enige invloed op gang van zaken ? Bent u zo ontevreden, dat u deze statement moet gebruiken als excuus?

Dit is een PHOTO CONTEST... Echter geen levenswijze nog denkwijze contest.

Laat de foto's bepalend zijn en niet het verhaal eromheen gebakken.

Media informatie

Categorie
Contest 2008
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
24.306
Aantal reacties
141
Beoordeling
0,00 0 reviews