Pumpin' 23 aug 2004 ziet er prima uit. mooi fysiek. goede armen, borst, schouders. wat zijn je stats??
Lowrider 24 aug 2004 Bedankt voor de positieve reacties!! Stats momenteel lengte 1.88 Gewicht 89kg vet% 8,4% leeftijd 26
Marky 24 aug 2004 Goede schouders en armen. Misschien iets meer volume op de borst, die ziet er goed uit maar probeer úm echt bol te krijgen.
Goede schouders en armen. Misschien iets meer volume op de borst, die ziet er goed uit maar probeer úm echt bol te krijgen.
The_Oak 27 aug 2004 Ja ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de rest van de commentaren.... Alleen zou ik als ik jou was eens laten kijken naar die rechter schouder van je. Dat ie groen uitslaat is niet van deze tijd denk ik...
Ja ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de rest van de commentaren.... Alleen zou ik als ik jou was eens laten kijken naar die rechter schouder van je. Dat ie groen uitslaat is niet van deze tijd denk ik...
maniac 27 aug 2004 Ach wat zal ik er van zeggen......... Netjes, zit altijd goed verborgen onder dat t-shirtje van je.
Powerblade 2 jan 2005 Uitstekend, is allemaal niet zo gigantisch groot, maar mooie definitie en in verhouding met elkaar.