AndroidHealthClinic
K

buikje wegwerken

• Media owner klusmier
  • Datum plaatsing
Zo op de foto gezien lijk je vrij stevig gebouwd. Ook de verhouding schouders/borst is m.i. in orde.
Dat je vet kwijt moet raken weet je zelf wel, maar nog één tip: als het lukt moet je je armen wat groter zien te krijgen, dan oogt ook je middenrif minder breed. Volgens mij heb je van nature een vrij brede taille. Met grotere armen kun je dat visueel compenseren.
Spieren aanzetten lijkt me voor jou geen probleem.

Succes!!

Echt heel erg laf, al die mensen die anderen af zitten te zeiken maar zelf niet eens een foto in hun galerij hebben... cowards.

Keep up the good work, klusmier als je echt gemotiveerd bent kom je er zeker wel! Weinig krachttraining, veel cardio idd!

goed ik ben ook net beginner om m'n buik eens weg te werken en overall vet precentage want ik ben erachter dat ik aardig aanleg heb voor spierkweken en wil toch wel dan strakke body gaan proberen te krijgen maar nu is mijn body nog niks

D
Ik begrijp niet dat mensen die een redelijke mate van intelligentie hebben zo’n poppenkast serieus kunnen nemen.

Want tjongejonge zeg, het is toch niets anders dan infantiele wensvervulling allemaal?
Met een vaderfiguur die in de hemelen zit, het eeuwige leven – moet je je voorstellen! Eeuwig!

Dat moet verschrikkelijk zijn – en bidden dat de leraar morgen een klein ongeluk krijgt omdat je geen tijd hebt gehad een repetitie goed te leren. Het is van een verbijsterende kleingeestigheid die je niet voor mogelijk houdt.

Wat dit fysiek aangaat, ik zou willen wijzen op wanneer God werkelijk had bestaan Hij zijn kinderen er niet bij zou laten lopen als deze christenhond.

Een 1 voor het lef dit te plaatsen, en om de 10 van zijn christenteef elladushi te compenseren.

ik snap niet dat mensen hiervoor een 10 geven sorry maar ik vind dit net een 4 waard.

dat buikje mag wel weg.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
klusmier
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.562
Aantal reacties
31
Beoordeling