Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goeie progressie man! Maar hoe komt het dat je je tweede jaar bijna geen progressie hebt gemaakt. Je bent maar een KG aangekomen, maar ook gestegen in BF, oftewel heel weinig spiermassa toename?
Nou, ik was van zin me vooral te richten om massa bij te komen terug,
voor mij is 14-15% al een hel geweest om te geraken, EN om te blijven..
Komt daarbij dat ik vorig jaar in Juni mijn kruisband gescheurd had in de knie en dus 3-4 maand niet heb kunnen trainen buiten wat 'onderhoud' van 't bovenlichaam.. Nu ja, met mijn supertraag metabolisme vliegen de kilo's rond de middel enzo er weer vlug aan (in september woog ik terug 89 @ 18.5%! :s ), maar sinds november - december had ik me weer achter een HEVIGE cut gezet en ben weer gestrand op waar k vorig jaar gestopt was..
Bedankt voor de reacties..!! Heerlijk om dit te lezen!
Supperrrrrrr gewoon echt heeeeeel goed gedaan man. heb echt ongelooflijk veel respect voor mensen zoals jij. succes gewenst met al je doelen, sorry ik moet je hiervoor gewoon een 10 geven, 8 en een 9 zijn gewoon te laag
ECht goede progressie!.. Voordeel dat je zo zwaar bent geweest zie je echt waarvoor je het doet!.. Jammuhr dat ik nooit echte beginners foto's hebt gemaakt...
Staat zeker ook heel anders in het degelijkse leven nu je zo'n totaal ander fysiek hebt of nie?