AndroidHealthClinic
A

Biceps beginnen te komen

• Media owner Aman
  • Datum plaatsing
Lengte:1.78
Gewicht:64 kilp
Leeftijd:15

Squat:20 killo
Benchpress:41 killo

Doel massa maken en vet verliezen.
Focus eerst maar eens op massa maken en kracht maken ipv vet verliezen, want zoveel vet heb je niet. Je lijkt trouwens wel een vrouw in die jurk of wat het ook moge zijn.

Ik dacht ook eerst dat het een vrouw was.. Veel succes, nette squat al. ;)

Een nette squat? Ook op 15-jarige leeftijd is een 20 kg squat niet netjes.
Ik kan best begrijpen dat hij wat droger wil worden, ik ben het er zelfs mee eens. Ga eens naar 10% en begin dan te bulken, dan blijft je bf% tenminste laag.

Veel succes!

Vreten als een gek! En keihard trainen! Ik zou dit zien als een begin, en daarop verder bouwen

Biceps zijn lang niet zo belangrijk als triceps. Je bicep kan mooi en groot zijn, maar als je geen dikke tricep hebt ziet je arm er nog steeds belachelijk uit.
Train dus alles en ga niet alleen focussen op je biceps knul.
De tricep maakt je arm zeggen ze!

Ik zeg niet dat je moet gaan cutten, dat is puur wat ik zelf zou doen, met mijn eigen doelen. Waar ga je voor?

Gewoon lekker KT only blijven doen en alles eten wat los zit.

Beetje cardio om conditie op peil te houden mag nog wel.

Ik heb ook van mensen gehoort dat als je later je vet probeert te verbranden dat je veel spieren verbrand.
En je weinig spier overhoud.

Ik wil droger en gespierder worden.....

Als je gespierder bent wordt het juist makkelijker om vet te verbranden: meer spieren = meer energie verbranden. Je moet het gewoon goed aanpakken, en als je dat doet is de spiermassa die je verliest minimaal.

"Ik heb ook van mensen gehoort dat als je later je vet probeert te verbranden dat je veel spieren verbrand.
En je weinig spier overhoud."

Als je het slecht aanpakt verlies je teveel spier, maar met een goed dieet zal je 90% van de gewonnen spiermassa behouden. Eerst moeten je spieren groeien en pas later kan je het vet kwijtspelen, beiden tegelijk gaat niet.

welk vet wil je gaan verliezen dan?
Je krijgt nu een 5, zodra je zegt dat je alleen wilt bulken mag je mijn punt als een 7 tellen..

Het vet dat op me buik zit zie andere foto.
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/87408/limit/all
Ik ga eerst vreten en trainen tot September en dan denk ik wel na over de vet.
Me doel is eind dit jaar 75 kilo te wegen(spiermassa)...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Aman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.967
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews