AndroidHealthClinic
AronW

1 week out

• Media owner AronW
  • Datum plaatsing
96kg vetpercentage weet ik niet maar laag genoeg :) enkel nog wat vocht zien kwijt te geraken!
Thx allemaal, motiveert me weer om nog ff alles op alles te zetten!!

He Aron,

4000 kcal , 300gr carbs???

Hoeveel cardio doe je dan wel niet. En hoezo verlaag je je carbs niet, vreemd. Meesten moeten toch echt wel carbs verlagen om dit te halen... Vertel daar eens wat meer over aub.

@Big T: Ja ik heb een heel snelle stofwisseling, ben van nature ook heel mager maar was altijd wel redelijk gespierd. Ik merk als ik gewoon clean begin te eten het vet er snel afgaat! Wel heb ik op 4000kcal heel de dag honger wat wss komt door mijn snelle stofwisseling.
Cardio doe ik 30min per dag nu tot 4 dagen voor de wedstrijd.

Mijn dieet is nu:

1:120 gr bambix met 30gr rozijnen. 10 eieren waarvan 4 volledige.
2 tem 4: 280 a 300gr koolvis of panga met 200gr rijst en 5gr olijfolie.
5: 60gr whey iso met 40gr notenmengeling.
6: 300gr steak met 250gr rijst.
7: 280 a 300gr koolvis, panga of scampis.

Vis, vlees en rijst is gewogen NA de bereiding omdat dit makelijker is vind ik.

Greetz

Aron

BigT ik kan dit bevestigen. Echt ongelofelijk he dat hij nog zo hoog kan zitten in kcals :)

1200g koolvis alleen al even als voorbeeld.
dat is echt gewoon 2kilo op een dag

dan heb je er echt wel heel wat voor over :P

Verpercentage? Welk vetpercentage, vel over spier. Enorme schouders Aron. Succes over een week!

M
Ik deel de mening van nopainnogain,
Dit is echt top!

is die koolvis met olijfolie en rijst een beetje te eten aron ofniet? je doet er verder niks bij voor de smaak ofzo?

Bedankt voor je reactie Aron, zou bij mij niet lukken op die manier. Ik doe 1 uur cardio en eet 2500 kcal in de cut, en nog gaat het vet er dan langzaam af. Zo zie je maar dat iedereen toch weer helemaal anders in elkaar zit. Je hebt een goeie inzet en aardige aanleg, denk dat er heel wat mogelijk is voor je op competitief vlak :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
AronW
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.800
Aantal reacties
43
Beoordeling
0,00 0 reviews