MuscleMeat
hot rod

ik

• Media owner hot rod
  • Datum plaatsing
nee ze zijn niet fake wat een onzin hier ik dacgt ze zijn hier op deze site serieus maar dus niet

ja zo ongeveer wel lengte 1.83 gewicht 110 16 %vetper ik begrijp niet wat er zo mis is ik treen 6 maal per week 2 uur per dag eet als een beest en de rest natuurlijk ook komt dat nu zo nep over of wat is er met al dat comentaar

ja ik geloof het wel. Als je gewoon 20 jaar fysiek zwaar werk hebt gedaan en je gaat vanaf dag 1 kuren en je bent 17 maanden bijna aan het kuren vind ik er niks fake's aan. :)

Niet mijn keuze maar ja.

beestig zwaar,wie het ook is? want je typt als een 15 jarige en 17maanden trainen NOW WAY

Mooie fysiek vind ik, echt buff.
Maar je komt dom over met je slecht nederlands en interpunctie.

ja sorry maar ik heb jammer genoeg geen school gehad ben met 16 jaar gaan werken dus nogmaals sorry voor mijn nl .. maar bedankt voor de rest

Je fysiek is totaal anders dan de andere foto. Sorry, maar geloof het echt niet. Je schouders verschillen echt heel erg veel

"Mooie fysiek vind ik, echt buff.
Maar je komt dom over met je slecht nederlands en interpunctie. "

LOL ik zeg niks.......

Ik geef je zondermeer het voordeel vd twijfel !
De ketting om je nek lijkt mij hetzelfde op beide foto's + de eerder maar klein geposte foto heeft een totaal andere lichtval ,.....
Zelfs op deze foto zijn wat abs zichtbaar, laat staan met een "gunstigere" lichtval.

Gooi er anders ff een foto op waarbij je een papiertje met DBB erop vasthoudt ;)

geloof het best.

Met gh en alle troep in je donder 17 maanden non stop, dan zie je er zo uit ja als je al flink wat massa had.

nice gyno!

hot rod, niet iedereen zijn foto"s af gaan kraken he.
je heb nul post en komt pas net kijken op het forum, geen goede start zo

nee niet echt maar ik ben ni zo begonnen is er maar 1 en die weet nog geen eens wat sporten is

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
hot rod
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.534
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 0 reviews