MuscleMeat
Foto Contests

greg sampaio

Je hebt erg goede genen. Gebruik ze om nog net een stapje verder te gaan!

M
Van mij mag je echt winnen man !

jammer dat het niet eerlijk gaat, maar waarschijnlijk zal dit geen goed gevoel geven om zo te winnen..weet niet of je trots moet zijn om je voorsprong zo te behalen en als je goed nadenkt weet je waarom!

M
@ bennoz; verklaar je nader..

Zeer mooi symmetrisch, puntjes van aandacht zijn sowieso de kuiten, maarja genetica is a b*ch.
Daarnaast mogen je lats ook wel wat dikker, de wijdte zit er wel.

Samen met GFG de betere fysieken alleen zoals velen al zeggen een totaal ander fysiek.
Geef je een 9,5 omdat GFG in mijn ogen ondanks dat hij in de contest geen benen foto heeft maar wel zojuist geplaatst beter in verhouding is als ik kijk naar het totaal plaatje.

nou heel simpel.. zijn fysiek; prima helemaal niks mis mee! alleen denk dat het meer thuis is op fitness forum.. maar los daarvan, al die 10en van mensen met 1,2 of 3 posts.. geloof niet dat het geen doorgestoken kaart is sorry! nogmaals fysiek erg goed, manier van spelen helaas niet!

Ik weet niet wat jij nou raar doet Bennozz, maar die mensen met 1 of 2 posts ken ik echt niet hoor!

Er zijn op dit forum 3 mensen die vrienden van mij zijn, en ik ook privé zie. Daarvan hebben er 2 gestemd... Verder ken ik echt NIEMAND hier.

Wat een onzin verhaal dat dit geen bb zou zijn.
Bodybuilding is meer dan alleen massa, ook verhoudingen en definitie en die zijn beide zeer goed aanwezig.

benozz, jij weet niet wat bb is ga maar eens cutten zoals greg dan zul je zien hoeveel toeweiding deze man getoont heeft afgelopen maanden. fuuuuuuuuuuuu

Wel gek trouwens als het allemaal doorgestoken kaart zou zijn, en het allemaal vriendjes van mij zouden zijn, terwijl je tijdens de contest niet eens een account kan aanmaken (wel zo eerlijk) maar denk wat je wilt Bennozz :S

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
33.180
Aantal reacties
157
Beoordeling
5,00 1 reviews