Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn mening verandert niks door die mooie praatjes van anderen.. dat ik niet weet wat bb is zie je terug aan mijn fysiek en aan dat van diegene die het zegt..
nogmaals je fysiek is erg goed zoals ik al zei, totaal niet mijn doel maar das hier niet belangrijk. als jij zegt die mensen niet te kennen moet ik dat maar aannemen maar ik weet het niet hoor.. zoals ik zei als je er zelf maar gelukkig mee bent dan
Ik ben er zo een die een 10 gaf en maar 4-5 keer gepost heeft. Toch ga ik al bijna 2 jaar mee op dit forum (zie registratiedatum). Ik lees heel veel, post heel weinig. Ik ken Greg niet, maar weet wel dat dit mijn streeffysiek is, vandaar de 10.
oke uitzonderingen voorbehouden.. maar zoals EricR al zegt laat de mods het maar uitzoeken.. baal alleen van dat het zo gaat snap je.. ik denk de deelnemers zelf ook.. ook als zij er zelf niks aan kunnen doen.. je wilt toch beoordeelt worden op je fysiek door iemand die kritisch kijkt ipv van iemand die zegt 'oh mooi wil ik ook hier 10!' dat ik uitgerekend in zijn foto's die reactie plaats komt omdat ik er bij hem vaak op stuitte maar bij anderen is het net zo helaas..
Ik snap niet dat mensen hier lullen dat hij geen massa heeft of een beachboyfysiek heeft. Hij heeft een vp van slechts 9 procent en weegt toch bij een lengte van 1.78m fucking 91 kilo!!!
hoe kan je hier in godsnaam een 1 voor geven?
deze man heeft een fucking droom fysiek!!! toen ik begon met trainen had k gewoon dit plaatje in me hoofd van hoe het moest zijn. dit is een van de mooiste fysieken die ik ooit heb gezien, alle verhoudingen kloppen in mijn ogen. voor mij is dit de winnaar!!
@Bennozz en voor de duidelijkheid: zelfde verhaal als Tegel.
Ik lees zeer veel op het het forum, maar post zelf nooit en heb ook 10 punten gegeven voor dit geweldige resultaat!
Ook ik ken Greg dus helemaal niet.
F
flezi
greg ouwe dino ziet er hard uit man egt top.... moeten van de zomer egt een keer gaan partheyen met ze alle man tim, wezzo, enzo latta fles
Een 8 omdat ik persoonlijk deze fysiek meer thuis vind horen op een mr fitness dan op een bb forum. Uiteraard wel respect voor droogheid en die armen zijn natuurlijk om te smullen.
Ik ben trouwens wel benieuwd of je al eens een reactie hebt gehad als: WTF
toen je je uitkleedde voor een meisje voor je weet wel ;P