XXL Nutrition
Foto Contests

Shakawkaw

Stats:
Leeftijd: 17
Gewicht: 85
Lengte: 1.85

Mijn verhaal:
Ik ben in juli '08 voor het eerst een healthcenter binnengestapt om te trainen, ik woog toen 68kg. Ik kocht super veel supplementen die totaal niks deden omdat mijn voeding bagger was en ik at echt bijna geen vet en te weinig totale kcal.
Nog een fout was dat ik mijn benen niet trainde terwijl die al achter liepen voor ik begon. Mijn trainingsschema bestond voor 100% uit isolatie maar was veel te zwaar (4x upperbody) ongeveer 2x zoveel als een normaal schema en hele lange trainingen terwijl ik elke nacht max 4u sliep en de hele dag stress had. Ik ben wel steeds meer te weten gekomen maar ik woonde niet thuis + had geen geld om zelf eten te kopen, ik maakte wel no matter what elke dag 5 eieren alleen haalde het geel eruit dus kwam ik alsnog niet aan. Ik heb het maar gedaan met wat ik kon en dat was melk. Ik van vanaf juli t/m januari daardoor toch tot 81kg gekomen uiteindelijk. Maar ik voelde me toen zwaar uitgeput + m'n huid en darmen had ik last van.
Ik stopte met melk drinken en stopte met trainen en eten. Ben toen teruggevallen naar 75kg.
Vanaf april weer bezig en ik ben nu 10kg zwaarder. Ik heb nu een goed voedingsschema, doe m'n boodschappen zelf, maak m'n maaltijden altijd zelf klaar en ben in een betere sportschool gaan trainen in een andere dorp.
Ik heb niet alles uit m'n eerste jaar gehaalt jammer genoeg maar vanaf nu ga ik niet meer aankloten.

Ik heb ook maar een pic erbij gedaan van m'n benen ookal zijn ze zo super dun, ze zijn wel flink vooruit gegaan alsnog..
@seagal, thnx ik zal zeker zo doorgaan :)
@Conwa, haha ja dat was veel makkelijker dan op de achtergrond

Zeker brute vooruitgang. Je mag niet klagen :). Rug ziet er goed breed uit. Benen zijn ook niet echt dun meer te noemen.

Keep it up :)

Waar komen in fucks naam die 6'jes vandaan? Deze jongen is in 1 jaar 17 kg aangekomen, en zo te zien zeker niet alleen vet. Het gaat niet alleen om het eindproduct, ook om de progressie.

Zou je zelf een 8 hebben gegeven voor je progressie, maar om die 6'jes te compenseren krijg je een 9! Ga zo door man!

Thx Terror! Vind het zelf ook wel jammer, ben eigenlijk zelfs 22kg aangekomen in 10 maanden en in de andere 2 maanden 5kg afgevallen door te stoppen (dom).. Blijft dus 17 over.
Verder heb ik een kut tijd achter de rug met 4> uur slaap.
Ze moesten es weten wat ik voor BB over heb.

holy shit ik kom er net achter dat ik 1.90 ben!
Ben dus ook nog 5cm in de lengte gegroeid.. ik dacht al, waar gaan al die kg's heen die ik aankom?
Wel bagger.

Balen dat je zoveel 'fouten' gemaakt hebt tijdens je eerste trainingsjaar :( Hoop dat het vanaf nu wel voorspoedig gaat.
Aardige progressie voor je leeftijd en gezien de slechte voeding en trainigsschema's. Gewoon lekker veel lezen/leren op DBB en dan komt 't vast helemaal goed.
Net geen 7 -> 6.

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.050
Aantal reacties
23
Beoordeling