Stats:
Leeftijd: 17
Gewicht: 85
Lengte: 1.85
Mijn verhaal:
Ik ben in juli '08 voor het eerst een healthcenter binnengestapt om te trainen, ik woog toen 68kg. Ik kocht super veel supplementen die totaal niks deden omdat mijn voeding bagger was en ik at echt bijna geen vet en te weinig totale kcal.
Nog een fout was dat ik mijn benen niet trainde terwijl die al achter liepen voor ik begon. Mijn trainingsschema bestond voor 100% uit isolatie maar was veel te zwaar (4x upperbody) ongeveer 2x zoveel als een normaal schema en hele lange trainingen terwijl ik elke nacht max 4u sliep en de hele dag stress had. Ik ben wel steeds meer te weten gekomen maar ik woonde niet thuis + had geen geld om zelf eten te kopen, ik maakte wel no matter what elke dag 5 eieren alleen haalde het geel eruit dus kwam ik alsnog niet aan. Ik heb het maar gedaan met wat ik kon en dat was melk. Ik van vanaf juli t/m januari daardoor toch tot 81kg gekomen uiteindelijk. Maar ik voelde me toen zwaar uitgeput + m'n huid en darmen had ik last van.
Ik stopte met melk drinken en stopte met trainen en eten. Ben toen teruggevallen naar 75kg.
Vanaf april weer bezig en ik ben nu 10kg zwaarder. Ik heb nu een goed voedingsschema, doe m'n boodschappen zelf, maak m'n maaltijden altijd zelf klaar en ben in een betere sportschool gaan trainen in een andere dorp.
Ik heb niet alles uit m'n eerste jaar gehaalt jammer genoeg maar vanaf nu ga ik niet meer aankloten.
Ik heb ook maar een pic erbij gedaan van m'n benen ookal zijn ze zo super dun, ze zijn wel flink vooruit gegaan alsnog..