Fitness Seller
Foto Contests

Gift from God

Stats:
-22 jaar
-1.83 m
-103 kg
-8-9 %

Kort verhaal:
Na de eerste 1 a 2 jaar een beetje aangekloot te hebben ben ik serieus begonnen met de sport. Door veel te lezen over voeding en training ben ik begonnen met een voeding- en trainingsschema op te stellen. Dit werkte natuurlijk super, ging in een korte tijd erg snel vooruit. In totaal train ik nu net 5 jaar. Toen ik begon in 2004 was ik een mager mannetje van nog geen 60kg. Nu, 5 jaar later en 45kg verder, is daar gelukkig niks meer van te zien.

Over mijn doelen in deze sport ben ik nog niet helemaal uit. Wil ooit wel een wedstrijd gaan doen maar wanneer durf ik nu nog niet te zeggen. Kan zijn dat het dit jaar in november al gebeurt (NAC Mr. Holland), maar kan ook dat ik pas over een paar jaar op het podium sta. We zien het wel. Wat ik wel zeker weet is dat ik blijf doorgaan met de sport. Wil uiteraard nog veel groter worden, het is toch nooit goed genoeg ;)

Alvast bedankt voor het stemmen! En natuurlijk succes aan de andere deelnemers!
Jammer van de zwart wit pics en het ontbreken van de benen. UB dikke tien. -2 voor geen benen.

Na zien van de benen in galerij +2

Benen foto en meerdere kleurenfoto's staan in mn gallerij!

Thnx voor de reacties...

De grootste jongen... GFG je ziet er super uit, ook al zou ik zelf niet zo groot willen worden. Je hebt de meeste massa van iedereen, perfect!

Volgende keer moet je alleen wel betere foto's maken ;)

Alleen jammer dat je gezicht er niet bij staat....Zal wel typisch iets voor vrouwen zijn, maar dat vind ik het plaatje compleet maken!

Nice GfG, ik had overigens wel een MM pose verwacht!

Verder, uitstekend, keep it up :)

Hier begint flink wat vlees aan het bot te zitten.
Volgens mij de deelnemer met het meest potentieel om uit te groeien tot een echte massieve bodybuilder, zoals het hoort.

Telkens ik naar de gym ga, heb ik slechts 1 doel voor ogen: die spieren doen groeien. Dat is het waar bodybuilding in mijn ogen om draait: spiermassa.

Je kan niet verwachten dat iemand speciaal voor deze fotowedstrijd een ganse wedstrijdvoorbereiding doet om droog en scherp te komen.

Volgens mij heb je de meeste spiermassa van alle deelnemers, en ook het beste potentieel om nog meer te groeien. Vandaar krijg jij de 10.

Super fysiek!
Je hebt helaas wel eens betere/scherpere foto's geplaatst dan deze contest-foto's, maar ook hierop is gewoon duidelijk te zien dat het een topfysiek is.
En je zal er zo langzamerhand wel ziek van worden om het steeds te horen, maar: jammer dat je geen benen-foto hebt geplaats. Je had toch gewoon ff je broek op de enkels kunnen droppen in deze foto's :)

Goed fysiek, maar je slaagt er wel altijd in onduidelijke foto's te plaatsen met zoveel mogelijk schaduw effecten. Die back foto is goed, maar die side chest foto trekt op geen zak en ik kan niet begrijpen dat je dat wil posten om een contest mee te doen.

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
27.824
Aantal reacties
147
Beoordeling
0,00 0 reviews