MuscleMeat
JvR90

Side triceps

• Media owner JvR90
  • Datum plaatsing
19 jaar
1.89m
89kg
Begonnen met trainen in maart 2007

Ter vergelijking ongeveer de zelfde pose, augustus vorig jaar, 80kg
[IMG]http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/555/Afbeelding_1.png[/IMG]
Maar 4kg verschil tussen die foto van vorig jaar en je huidige foto? Dan zal het wel de belichting zijn die het zo bruut laat lijken.

@ kaluro, nope dat klopt niet, lees dit verhaal eens:

"(...)Maar het probleem is dat ik halverwege de bulk op een andere weegschaal (digitaal) overstapte waardoor er geen f**k klopt van eigenlijk vrijwel alle BW's die ik tot een paar maanden geleden gepost heb. Er zit namelijk zo'n 5kg verschil tussen beide weegschalen. In mijn vorige bulk zou ik 107kg gewogen hebben, maar dat zou dus volgens mijn nieuwe weegschaal 102kg geweest zijn, evenveel als ik deze bulk aantikte. Het verschil met beide bulken was alleen dat ik de vorige bulk moddervet was, en deze bulk absoluut niet. Dus dat geeft sowieso al de winst in VVM aan. Klinkt lekker geloofwaardig, maar ik heb beide weegschalen nog dus ik kan het 'bewijzen' met een filmpje als je dat persé wilt. "

Voor de complete post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/jvr90-s-road-to-hugeness-foto-progressie-topic-182699/index10.html#post4084011

Het verschil is dus 9kg, en ik zit nu ook nog eens lager in mn bf%;)
Volgens mn oude weegschaal weeg ik nu dus 94kg, maar ik ga er van uit dat mn digitale weegschaal een correctere weergave van mijn gewicht geeft. Ik heb me laatst ook bij mn huisgenoot gewogen en die weegschaal bevestigde mn gewicht van 89kg.

super vooruitgang!
zowieso ook een beetje het fysiek dat ik wil op een iets dunnere pens na..

huh weeg je maar 89kg raar ik weeg 96 bij de zelfde lengte maar dit ziet er veel bruter uit zal wel door mijn hogere BF% komen

@MMM, voordat ik begon met cutten tikte ik de 102kg aan, terwijl ik nu echt een heel stuk groter oog. Dus het zal idd wel door je bf% komen;)

Dat is een heel duidelijke en goede progressie. Prima gedaan voor een jaar dus hoog cijfer.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JvR90
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.788
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews