Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ kaluro, nope dat klopt niet, lees dit verhaal eens:
"(...)Maar het probleem is dat ik halverwege de bulk op een andere weegschaal (digitaal) overstapte waardoor er geen f**k klopt van eigenlijk vrijwel alle BW's die ik tot een paar maanden geleden gepost heb. Er zit namelijk zo'n 5kg verschil tussen beide weegschalen. In mijn vorige bulk zou ik 107kg gewogen hebben, maar dat zou dus volgens mijn nieuwe weegschaal 102kg geweest zijn, evenveel als ik deze bulk aantikte. Het verschil met beide bulken was alleen dat ik de vorige bulk moddervet was, en deze bulk absoluut niet. Dus dat geeft sowieso al de winst in VVM aan. Klinkt lekker geloofwaardig, maar ik heb beide weegschalen nog dus ik kan het 'bewijzen' met een filmpje als je dat persé wilt. "
Voor de complete post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/jvr90-s-road-to-hugeness-foto-progressie-topic-182699/index10.html#post4084011
Het verschil is dus 9kg, en ik zit nu ook nog eens lager in mn bf%
Volgens mn oude weegschaal weeg ik nu dus 94kg, maar ik ga er van uit dat mn digitale weegschaal een correctere weergave van mijn gewicht geeft. Ik heb me laatst ook bij mn huisgenoot gewogen en die weegschaal bevestigde mn gewicht van 89kg.