XXL Nutrition
misslady

Grotere Foto! okej!

• Media owner misslady
  • Datum plaatsing
mooi figuurtje, maar meer niet. Ben het met DutchVince eens.
succes met trainen!

Dit vind ik ook meer een ff voorstellen foto. Niet een om te beoordelen met een cijfer.Leuk figuur maar nog lang geen Purple of andere die al langere tijd bezig zin met bodybuilding cq fitness.Deze foto becijfer ik ook niet als dusdanig.

Leuk figuur, maar van mij mogen er meer lijnen te zien zijn. Je komt magertjes over namelijk.

komop ze zien een dame en ze geven een tien .

ik geef een objectief cijfer . een 5namelijk want je verdient niet meer .

als jij een jongen moest zijn zou je gewoon een 1krijgen

@koetje: dan ben je nog niet helemaal objectief kerel !
je zou een man en een vrouw gelijk moeten becijferen.

je ziet er lekker uit, maar qua bodybuilding valt het nog een beetje tegen, vandaar dat ik je geen cijfer geef!

Leuke foto maar daar houdt het ook mee op. Ik snap die 10'en niet, als een ecto met een leuke kop hier zijn pic neerzet staat er ook gewoon een 6 of lager.

Ik ben blij dat je niet bij mij op de sportschool rondloopt dat zou te veel afleiden ;)
Ziet er dus prima uit, mooi slank

ik ga ook niet specifiek voor het bodybuilding, ook niet bepaald aanleg voor en vind het zelf persoonlijk niet mooi voor een vrouw, bij deze foto ben ik nog maar net 1 jr bezig met fitness maar ben nu pas echt aan verdiepen!

Vind het heus niet erg om kritiek te krijgen, daar kan ik heus wel tegen ;)
Maar ben nog een beginner en vind van me zelf dat ik al aardig op weg ben!

mocht ik meer masse krijgen goed zichtbare spierlijnen zal ik er zkr nog wel een x foto's opzetten, maar nu nog eerst hard aan het werk!

Bedankt voor de berichtjes

ziet er goed uit hoor.

@dutchvince: Wat een onzin om iemand als juliette bergman hier bij te betrekken, ik vind haar fysiek er niet uitzien(uiteraard wel respect)

Ben ut met Dutchvince / Cynthia / jizza / koetje en nog wat andere eens :P
Je bent pas een jaar bezig.. oke als je nou een jaar geleden een dikkert was en een before foto erbij had gezet
had je een hoger cijfer gekregen

WHAHAHAHAH wat een reacties. Het begint al met de eerste van Kevin.
"Goedzo schat je ziet er goed uit jij mag blijven!"
Als ze lelijk was moest ze oprotten of zo ???

En dan al die hoge punten, ook lachen. Eigenlijk moet je dames 2 punten kunnen geven. 1 met het oog op bodybuilding/fitness en 1 kwa lekkerheid.

Bodybuilding/fitness krijg je een 5
Lekkerheid krijg je een 7 (foto van de achterkant kan je punt nog opkrikken).

In ieder geval wens ik je veel plezier hier op het forum, train hard en doe je best. Zorg dat je bodybuilding/fitness punt je lekkerheidspunt inhaalt. Dan zijn we trots op je..

Groetjes Brutezxx

@ Boogie: JA!
Denk eerst ff na voordat je zoiets zegt man! Tis gewoon een mooie meid, punt uit!
En jah, om ook maar objectief proberen te zijn, een 6 (anders minimaal een 8 :P)

@Peter-Beense:
OMG weer een noob met een te grote mond...

Ik vind misslady een hele leuke meid, (was ik maar weer 20 :D ) maar daar gaat het niet om...
Het gaat erom dat een 10 (zo goed als) perfect is, en vrouwen als Juliette, Lisa Marie Bickels, Monica Brant benaderen (in verschillende classes weliswaar) die perfectie. Mensen met dat soort lichamen hoor je een 10 te geven. Op zich ben ik wel gevoelig voor het argument dat deze site niet voor pro's maar voor amateur-bbers is, dus in die zin zou een 10 gegeven kunnen worden voor een niet-pro-lichaam dat in wedstrijdvorm is. Zo vind ik (bij de mannen) Arms en Bulker van dit forum wel ongeveer een 10 waard.

If you catch mij drift...

Een heel ander punt zou progressie kunnen zijn: als iemand op een "before" foto een moddervette papz*k is en op de "after" foto duidelijke spierdefinitie en een platte buik vertoont dan is de inzet, moeite en dedication zeker een hoog cijfer waard.

Eigenlijk ben ik het wel met Brutez eens:
je zou moeten kunnen becijferen op "cuteness", "bodybuilding fittness" en (die voeg ik dan zelf maar toe) "progressie".

Alleen zouden mannen er bij mij slecht af komen qua "cuteness" ik vind namelijk geeneen man lekker :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
misslady
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.156
Aantal reacties
71
Beoordeling
0,00 0 reviews