MuscleMeat
misslady

Grotere Foto! okej!

• Media owner misslady
  • Datum plaatsing
Mooi fotootje van een leuk meisje, maar kijkend naar een fitness/BB oogpunt, dan krijgt deze pic van mij een 5. Zet anders eens poseerfoto's neer.

zoals Testo zou zeggen: LEKKAH LEKKAH!!!Ga zo door meid;) probeer een kleeein beetje aan schouders te werken:)

Zoals alle mannen hier wel denken.
Beoordelen uit oogpunt sport is nog te vroeg en te weinig om te oordelen.
Verder als jonge vrouw,nou zouden we ze best allemaal wel eens tegen het lijf willen lopen en mee op stap gaan!
dit is dus het algemeen oordeel hier.

dit is bodybuilding site, geen breezer kijk mij site. Laat een pose zien of iets in de trant van bodybuilding. Dit is niks

tjah, je bent een mooie meid,maar kan je nu niet echt beoordelen m.b.t. bodybuilding/fitness.

Een beetje gespierder zou wel mooi zijn, maar aub niet teveel (mijn mening).

hakkuh terror terror ringdingdingdingding
hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh

Alles naar de kloteeeuh!!
hakke hakke hakkeeeee
dingdingdingdingdingdingding

boogie

Sorry hoor maar wat jij zegt slaat echt nergen op!

"vallen jullie op strak staande wijven dan!"

Gaat echt nergens over, snap wel wat je bedoelt omdat ik toevallig naar hardcorefeesten ga!
Nou, zal ik je ff 1 ding vertellen
Ik drink niet
Ik rook niet
Ik gebruik geen drugs!

Nu tevreden mischien?
Beetje zielig zulke figuren zoals jij!

Goodie

"breezer site"

Anders zat ik wel op cu2 gozer!
En wat is er nou in hemelsnaam mis mee, als ik op deze site wat informatie wil opdoen en tips wil opdoen!

Snap sommige mensen hier niet, maar daar moet ik me eigenlijk ook niks van aantrekken, weet in ieder geval bij welke mensen ik wel moet zijn als ik vragen heb duidelijk dus NIET bij jullie!

hmz, wel weer frappant hoor. Er komt een foto van een vrouw voorbij en meteen gaat het om testosteron en slijmerigheid.... Hetgeen meer iets is voor superbabes.nl oid imo....

Je bent een leuke dame om te zien, maar vanuit sport opzicht stelt het nog niet veel voor. Weinig definitie. Overigens is het met deze kleren aan nauwelijks te beoordelen.

nou, dan is dit mijn before foto, en dan stuur ik over 6 maandjes toch weer een nieuwe in! Kan je gelijk resultaat zien van die periode!

Maar begin alsjeblieft niet over sugababes en weet ik veel wat voor onzin allemaal, want bedenk je ook even dat ik nog maar net 18 ben en dat er nog een heleboel gedaan moet worden!

hehe ik denk dat je ff mijn post nog een keer moet lezen. Er staat nl. HETGEEN meer iets is voor superbabes.nl oid imo. Hetgeen slaat weer terug op de zin daarvoor (wat meestal het geval is met het woord 'hetgeen')
Resumerend: de opmerking over superbabes.nl is dus gericht naar alle testo-harry's die in hun beoordeling met iets anders dan hun hersens denken, NIET naar jouw foto.

En idd is het goed om een 'before' foto te nemen. Moet jij eens opletten wat er allemaal gaat gebeuren met je lichaam als je er de komende tijd flink tegen aan gaat! veel succes! Ik ben benieuwd!

okej sorry heb het nu goed begrepen, zal voortaan beter lezen :D

Maar iig bedankt ;)

je ziet er goed uit ja lekker vlees, alleen zie ik geen droge spieren mar zal zo je topic bekijken

gr warrior

Mooie basis maar ik ga niet uit mijn testo gehalte deze foto bekijken en ik neem aan dat jij dat ook niet wilt dus.je bent goed op weg maar wat is je doelstelling? en ik zou zorgen dat je wat meer "massa" gaat pakken rond de schouders en armen anders krijg je zo'n freaky "anorexia" look.

Ik hoop dat je dit ook leest als opbouwende helpende kriktiek ;)

voor de rest ga zo door dan komt het wel goed!!

leuke dame om te zien, dus voor de dame een 8.

Vanuit BB/fitness (wat je doel of sport ook zei) opzicht een 4.

dus een 6. Lekker gaan sporten, veel succes gewenst en we kijken allemaal uit naar je resultaten over een maand of 6.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
misslady
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.156
Aantal reacties
71
Beoordeling
0,00 0 reviews