Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goed bezig jongen zo doorgaan is idd kut dat je niet goed kan eten door die darmziekte maar respect voor je doorzettingsvermogen...en niemand kan zien aan deze foto dat jij verkeerd traint dit is gewoon bullshit...
benieuwd naar je nieuwe foto...
veel ligter gaan trainen.. zoveel kgs heeft helemaal geen effect op je biceps, liever gewoon weinig gewicht en je oefeningen goed uitvoeren en dan zwaar gewicht en "het niet meer aankunnen".. aan je hoofd te zien sta je in ieder geval op het punt te ontploffen
proficiat dat je dit doet met je ziekte, maar overdrijf toch niet, want je bent echt heel mager.
Probeer van de dingen die je wel mag eten dubbel zoveel naar binnen te spelen.
en neem minder gewicht, maar doe meer herhalingen en voer de oefening juist uit, zodat je eerst een beetje massa bijkrijgt. Want dit is wel te veel gewicht voor je.
Dan trek je ook niet zo een raar gezicht.
Welke darmziekte heb je dan?
Ik zit ongeveer met het zelfde probleem, krijg elk jaar in november een ontsteking en verlies dan veel gewicht net op de moment waar je normaal je dood begint te bulken na de zomer
Ziekte van crohn. Vrijwel ieder jaar last gehad. Nu de laatste 2 jaar niet van crohn maar weer darmvernauwingen als gevolg van de vroegere ontstekingen. Maar ik laat me niet klein krijgen (letterlijk ). Waar en wil is, is een weg. Zal enkel alleen wat langer duren.
Gelukkig wel behoorlijk wat meer massa als toen (erg oude foto ).