XXL Nutrition
GJM

Eindelijk een pic....

• Media owner GJM
  • Datum plaatsing
10 weken off. Gewicht rond 120 kilo. Vet?
  • Like
Waarderingen: Rik Sportman
Geen kuur, ben 10 weken off nu.

Vorige kuur was 1000mg test e 12 weken, daarna 600mg mast e en 50mg winny inject/dag 6 weken.

8IU green/dag 5/2 nu 7 maanden.

Gr

Thanks voor de positieve reply's gasten. Nu zien jullie eens een fysiek bij mijn account.

Gr

Als jij mee zou doen aan die dbb contest hier zou je gegarendeerd winnen.

valt nog goed mee dan, wel opletten kerel
je hoofd past bijna niet meer op je lichaam..hehe

Ik heb gewoon een dikke kop hoor... Ghe ghe.

Ik geloof niet in mega doseringen. Ik ken een paar jongens bij mij op de gym en die knallen er heel veel in, bijna year round, maar je ziet er vrij weinig van.

Dat is een aardig dikke massa 120kg op 185 en dat vet%. Dat je geen wedstrijden doet? En nu pas een foto post. Zeker het bescheiden type? hehe. Nog wat cutten en je krijgt je 10, kwestie van motiveren ;)

PS: maar ik snap het wel hoor, niet iedereen heeft de behoefte om zich in een string te laten keuren voor een matige prijs.

Deze pic is off-season en 10 weken off-cycle, binnenkort aan de primo-only en dan hopelijk een paar kilo er bij en het vet% een paar procent naar beneden.

Misschien ga ik wel een logje bijhouden.

Wedstrijden lijken mij niet echt mijn ding. Je moet zo veel laten en jezelf zo egocentrisch opstellen (let op: ik bedoel niet egoïstisch), dat is nooit goed voor je werk- en privéleven.

Voor mijn studie - straks beroep - moet ik ook mentaal fit zijn, dat gaat heel lastig als je op een paar gram carbs moet teren per dag.

Thanks voor de reply!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
GJM
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
19.728
Aantal reacties
101
Beoordeling